מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'וני
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.70
מחיר 9.72
איכות 9.79
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רן ע, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
סופר דופר :) גם מבחינת הזמינות וגם מבחינת המקצועיות. הוא היה נחמד וגם במחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מצדה מורד, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמת אבטחה לעסק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר יוגב, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סוויץ' בלוח רשת במשרד.
חוות דעת:
היה מצוין. השירות שלו מעולה, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שטמלר, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת קו טלפון בממ"ד.
חוות דעת:
שירות מדהים! ג'וני מקצועי ממדרגה ראשונה, אדיב, נדיב ואני מבסוט ממנו. הוא גם מאוד חכם ומצא פתרון נקי. הוא הפך את השקע טלוויזיה לשקע טלפון, לא השאיר אף חוט בחוץ והכל נעשה בצורה אלגנטית. המחיר הגיוני.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מוסל, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
טיפול במערכת אזעקה ביתית, החלפת בטריות, גלאים, שנאי וחלקים נוספים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ג'וני עמד בזמנים, הגיע בצורה מסודרת, היה בקשר לאחר ביצוע העבודה בכדי לוודא שהכל בסדר והעלות הייתה סבירה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ר. תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת קודן בכניסה לבניין.
חוות דעת:
נתן שירות טוב, הוא בא ועשה עבודה ונראה שאכפת לו. אחרי ההתקנה ראיתי שהקודן תקול וכשפניתי אליו הוא רצה שאשלם לו עוד, אחרי שהסברתי לו את הסיטואציה הוא הגיע אחרי יומיים והחליף את המנעול בלי תשלום נוסף ועכשיו הכל בסדר.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
תגובת העסק:
הותקן ללקוח מנעול חשמלי חדש ביחד עם הקודן. לאחר יום הלקוח התקשר וטען שהמנעול לא פותח. הגעתי וראיתי שמישהו התיז חומר על המנעול וכתוצאה מכך המנגנון נהרס. הלקוח לא חוייב על הגעה שנייה והמנעול הוחלף שוב. הוסבר ללקוח שאם יקרה שוב יחוייב מחיר מלא.
9
כללי
גירסאות
עדה ברטל, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אינטרקום בבניין שכלל החלפת רמקול ומכשירים ב3 דירות.
חוות דעת:
הכל היה מדהים! הוא התעכב קצת אך הודיע על כך, הוא חמוד, אדיב, נחמד ומקצועי. הוא סידר והחליף כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פרידמן, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של קו טלפון בדירה.
חוות דעת:
הכל היה אחלה, הוא אבחן את התקלה וגם עזר לי לדבר עם החברה שנותנת את השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית חקק, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מצלמות אבטחה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיע בזמן, מהיר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן סלע, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמת אבטחה ומערכת DVR בעסק.
חוות דעת:
הוא אחלה, אני מרוצה ממנו. התקשורת איתו הייתה טובה, הוא נתן לי ייעוץ ואמר שאין צורך בשתי מצלמות ושאחת תספיק. ההתקנה הייתה טובה. מה שהוא התחייב לעשות הוא קיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק