מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'וני
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.65
מחיר 9.59
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון יסולה, תל אביב.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בשער כניסה לבניין.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, מעולה. השער נמצא בין החצר למדרכה והיה צורך להעביר חוטים מהשער לכל הדירות דרך החצר כולל חפירה וקידוחים. הוא עשה עבודה יפה, הכל עובד כמו שצריך והוא מותק של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נורית צרפתי, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אינטרקום והחלפת קוד.
חוות דעת:
הוא מקצועי, מתקשר נפלא, איש נעים, רק דברים טובים יש לי להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עומר ת. תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
חיבור קו טלפון ואיתור תקלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא עבד קשה אבל בסופו של דבר הבעיה לא קשורה רק אליו, אז נאלצנו לחכות לטכנאי של בזק שיגיע לסדר אותה ואז הוא עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית פלדה, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פטל, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד, בן אדם לפני הכל. האינטרקום שלנו לא פעל והוא עשה את כל המאמצים לתקן. הוא מקצועי, נתן מחיר סביר ויודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ע, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
סופר דופר :) גם מבחינת הזמינות וגם מבחינת המקצועיות. הוא היה נחמד וגם במחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מצדה מורד, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמת אבטחה לעסק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר יוגב, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סוויץ' בלוח רשת במשרד.
חוות דעת:
היה מצוין. השירות שלו מעולה, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שטמלר, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת קו טלפון בממ"ד.
חוות דעת:
שירות מדהים! ג'וני מקצועי ממדרגה ראשונה, אדיב, נדיב ואני מבסוט ממנו. הוא גם מאוד חכם ומצא פתרון נקי. הוא הפך את השקע טלוויזיה לשקע טלפון, לא השאיר אף חוט בחוץ והכל נעשה בצורה אלגנטית. המחיר הגיוני.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מוסל, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
טיפול במערכת אזעקה ביתית, החלפת בטריות, גלאים, שנאי וחלקים נוספים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ג'וני עמד בזמנים, הגיע בצורה מסודרת, היה בקשר לאחר ביצוע העבודה בכדי לוודא שהכל בסדר והעלות הייתה סבירה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק