בן היה 10 מכל הבחינות. זמין, מקצועי, מחיר טוב. כאשר מאחת מהניאגרות היתה דליפה, חזר שוב, החליף מנגנון, ולא רצה לקחת כסף עבור המנגנון כי הוא לא אבחן נכון בפעם הראשונה.
החלפת נקודת אינסטלציה במקלחון, תיקון נזילה בניאגרה ושחרור סתימה קלה בכיור.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא נתן שירות ברמה מאוד גבוהה. הוא עדכן לפני שהגיע, היה אמין, הסביר כל מה שהוא עושה, עבד במקצועיות, במחירים סבירים לדעתי ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו! לא ציפיתי ואני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור ליסקר, רחובות.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! זאת הפעם השנייה שאני משתמשת בו והוא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני וייצמן, רחובות.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר גבירצר, רחובות.
אשרור: 12/10/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מגיע לו 10 בכל הקריטריונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר וולף, מזכרת בתיה.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
בן הגיע בזמן, תיקתק את העבודה בצורה טובה והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ליפשיץ, באר יעקב.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף לניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד ומקצועי, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
דן ש. נס ציונה.
אשרור: 24/06/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אדיב, דייקן, מקצועי ואני מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן פפר, רחובות.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף לניאגרה והארכת צינור ניקוז של מכונת הכביסה.
חוות דעת:
מגיע לבן עשר בהכל! הוא היה מאוד אמין, מקצועי, הציע לי אפשרויות רבות והיה הוגן מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.