מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.58
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סידני כהן, רחובות.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת בחצר כולל פתיחת ריצוף ויציקת בטון וסגירה בסיום העבודה.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ונקיה. הגיע גם לפני הביצוע להכין הצעת מחיר עבור חברת הביטוח. בסוף פתר את הבעיה יחסית מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לירון סוריה, יבנה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
חיבור תמי 4, תיקון נזילה והחלפת סיפון וברז במטבח.
חוות דעת:
כשניסיתי ויצרתי איתו קשר בין החגים לגבי נזילה שיש לי מאז התיקון מתחת למדיח הישן הוא התחמק בתירוץ שמיקום הבית רחוק לו (יבנה). זאת למרות שציין בפני שיש לי אחריות של 3 חודשים על העבודה שלו, בביקורו בחודש אוגוסט. התאכזבתי ממנו ומהקטנת הראש ולא ביקשתי ממנו לבוא שוב.
איכות
6
יחס
4
תגובת העסק:
צר לי שהלקוחה מרגישה כך, האחריות שאני נותן היא על העבודה עצמה בלבד. ניתן לראות שהתקלה החדשה נבעה מבעיה במדיחה (מה שלא קשור לעבודתי הראשונה) - הוסבר ללקוחה שבמידה והתקלה נובעת מעבודה שביצעתי בעבר היא תקבל את מלא האחריות אך במידה ואין קשר בין דברים יהיה עליה לשלם דמי ביקור מופחתים
6
כללי
גירסאות
יוסי גולדמן, יבנה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מצנרת.
חוות דעת:
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד! הבין שאין כלל נזילה כמו שחשבנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רותי שיניצקי, רחובות.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה של מים מצינור בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה! מאור היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שבי, רחובות.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מאור נתן שירות מאד מקצועי!! היה אדיב ואמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמואל דניאלי, רחובות.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברזים בצנרת כיור, החלפת ברז וסיפון בשירותים.
חוות דעת:
בסדר גמור, בחור מאוד נחמד, עבד מסודר, מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל קרפ, מזכרת בתיה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה לאיתור נזילה והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, מאור היה סבלני, נחמד, מקצועי והוא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פורת, יבנה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב מרכזי של בית בעזרת מוט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיריל גיטמן, רחובות.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע לבניין משותף על מנת לתת חוות דעת על הנזילה הקיימת באחת הדירות. היה סבלני, ענייני ומקצועי מאוד. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראלה ד. יבנה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! בחור מקצועי, אמין, דייקן והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 202 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק