מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבישי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.73
מחיר 9.76
איכות 9.90
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לאוניד בייץ, רחובות.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן א. יבנה.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור הניקוז והחלפה לצינור חדש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קוקו חביב, נס ציונה.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז, תיקון דליפת גז וקצר חשמלי במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אדיב ומקצועי. לא עשה דברים על דעת עצמו, הסביר לי מה הוא הולך לעשות ועמד במחיר שאמר מלכתחילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רוט, רחובות.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא מקצועי והשירות מהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר עיני, מזכרת בתיה.
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
שינוי מקום מזגן רגיל 1.5 כוח סוס שכלל הוספת צינורות.
חוות דעת:
הוא היה נפלא, על הכיפק, נחמד ושקט. קבענו יום לעבודה והוא לא יכל להגיע הוא דיבר איתי וקבענו ליום לאחר מכן והוא הגיע כמו שקבענו ובזמן. עשה עבודה נקיה ומקצועית, אין לי מילים חוץ מלהגיד שאני אקח אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אייזנמן, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש 10 מכל הבחינות! הוא איתר שהתקלה מורכבת ולא יהיה משתלם לתקן, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן נחמיאס, הר גילה.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
הזזת שישה מזגנים בבית פרטי.
חוות דעת:
הפניתי אותו ללקוח שלי, הוא מקצועי, נהדר, עושה את העבודה כמו שצריך, בעל זמינות מעולה, תקשר באופן אבסולוטי והיה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב אלירז, מודיעין.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שהוא בא אלי הוא היה מצוין! הגיע בזמן שקבענו, היה מאוד יעיל, עשה עבודה טובה ולקח מחיר סביר. בפעם השנייה שקבענו, הוא לא הגיע לאחר שקבענו שעה מדויקת וסינן אותי במשך כל היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
0
יחס
4
3
כללי
גירסאות
אורי בנדט, שוהם.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מאוד מקצועי, ישר ראה את הבעיה, המזגן הפסיק לעבוד, הסביר שהכרטיס נהרס ואפשר לתקן במעבדה, החלטנו כרגע לא לעשות את זה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אלקלעי, רמלה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה, החלפת ברז ומילוי גז במזגן מיני-מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבישי היה מאוד מקצועי והשתמש בכלים יעודים לעבודה. הוא אמנם איחר אבל עדכן אותי כל הזמן, וידע לפנות בדיוק למקור הבעיה. הוא עשה את הטיפול עצמו בצורה טובה ויעילה, והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק