מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבישי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.90
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרה ג. ירושלים.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
איתור ואבחון תקלה במזגן מקצר, ללא תיקון.
חוות דעת:
אבישי נתן שירות מעולה, הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ומקצועי. הוא בדק את המזגן, שלא היה בר תיקון. אחרי שהלך חשב על עוד אופציות לתקלה וביקש לחזור ולבדוק שוב. בסוף המליץ לקנות חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועם וקסמן, ירושלים.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של תדיראן.
חוות דעת:
הוא מקצועי, נחמד אבל קצת עסוק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון ביטון, ירושלים.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא היה מקצוען אמיתי, פתר בעיה מאוד מורכבת שהייתה במזגן במקצועיות רבה, הוא היה מאוד הגון, סבלני מאוד, גבה מחיר הגון לחלוטין והוא היה ממש מצוין. הרגשתי שהוא היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לוי, ירושלים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
איבחון תקלה במזגן של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
הכל מצוין. הוא היה מקסים, הגיב מהר והגיע תוך כמה שעות. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה חנסנסון, ירושלים.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
מכירת שלט והחלפת חלק במזגן 2.5 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
העבודה הסתיימה בהצלחה ואני מאוד מרוצה. הוא לגמרי מקצועי ואדיב. מדובר במזגן ישן והוא הגיע פעמיים כי בהתחלה תיקן אותו וזה לא עבד ואז הגיע פעם נוספת והצליח לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי מרקוביץ, ירושלים.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הגיע לסדר נזילה מהמנוע ופתר לנו את הבעיה באופן יצירתי. עבד במקצועיות והיה מאוד נעים, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ונקרא לו שוב במידה ונצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מלכה, ירושלים.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
מילוי של גז למזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית גבה מחיר הגון והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון כהן, ירושלים.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבישי בחור טוב שנתן שירות על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית דינאי, בית שמש.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שלושה מזגנים עיליים בעלי 1 כ"ס של חברת Morphy Richards.
חוות דעת:
הוא היה ממש מדהים! הוא מקצוען, הגון, זריז, לא מורח אותך, יודע את העבודה, נחמד, סבלני, הסביר לנו מה הוא עושה שזה ממש חשוב לנו, פשוט אלוף. בחור ערכי, פעם ראשונה שהיינו כל כך מרוצים מבעל מקצוע. הוא לא מחפש לגנוב אותך, לוקח מחיר בדיוק על מה שהוא עושה, אנשים ברמה כזאת כבר לא רואים. שלושת המזגנים לא פעלו כבר כמה זמן וחששנו להזמין בעל מקצוע לתקן כי נכווינו כל כך הרבה פעמים מבעלי מקצוע. אנחנו מאוד מרוצים, מסתבר שאפשר גם להיות אדם מן השורה וגם לקבל שירות טוב. מאוד קשה למצוא בעלי מקצוע כמוהו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ברזין, לוד.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מאוד זמין, הגיע תוך שעה וחצי. מצא את התקלה מהר ומקצועיות. נסע לקנות כרטיס אלקטרוני והחליף בזריזות.לקח מחיר הוגן לחלוטין. נתן שירות מאוד נעים ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק