מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאון
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.83
איכות 9.96
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תומר שרון, חולון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר מגבעתיים לחולון.
חוות דעת:
אחלה גבר, מקצוען אמיתי, כל הזמן עדכן אותי איפה הוא נמצא והיה מאוד שירותי. הוא ממש תותח ובצדק מגיע לו להיות מקום ראשון:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי זמסרס, חולון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של של מקרר ושולחן בין חולון לרמת גן.
חוות דעת:
לאון הוא היה אחלה! הוא תקתק את הכל בשעה ובסוף הוא פרק את זה מהר הייתי מרוצה בסה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ג. בת ים.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מכונת כביסה, עזר בהתקנה ופינוי מכונת כביסה ישנה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הגיע בזמן עם גישה חיובית מאוד. שירות מהיר, טוב והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרורה פרלמן, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
שירותי סבלות של הליכון בתוך הבית.
חוות דעת:
היתי מרוצה מאוד מהכל! הם הגיעו בזמן, היו נחמדים ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר אברס, בת ים.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר רהיטים מבת ים לשתי נקודות.
חוות דעת:
בן אדם מקסים! בא בזמן שקבענו, עשה את הכל כמו שצריך, הכל בנועם וגבה חצי מחיר ממה שהשאר דרשו. ממליצה בכל פה! היה ממש יוצא דופן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רייצ'ל גייקוב, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בתוך העיר חולון.
חוות דעת:
לאון היה מקסים לגמריי! הוא ריפד את הספה והיה אכפתי לגבי מצבה, היה מאוד אדיב, נחמד ושירותי. וגם כשהגענו לכתובת החדשה והיה קשה להעלות את הספה הוא לא וויתר עד שהצליח. הכל היה נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה גלברט, בת ים.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר פריטים מראשון לציון לבת ים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הם היו מאוד נעימים ואדיבים, המחיר היה סביר ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי אגמי, חולון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מתל אביב לחולון.
חוות דעת:
השירות היה חבל על הזמן, לאון עמד בזמנים והכניס וסידר את המקרר במקום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ברנשטיין, חולון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מבית דגן לחולון, והובלה של דירת חדר בתוך חלון, כולל אספקה של ארגזים.
חוות דעת:
הוא היה הכי טוב שיש, הגיע בזמן הוא והעובד שלו תקתקו את העבודה, עבדו בצורה יעילה וזריזה. הוא בן אדם נחמד ואדיב, הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי לוי, חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
הובלת מייבש ומכונת כביסה בתוך חלון.
חוות דעת:
היה ממש בסדר ואחלה. הוא הגיע בזמן, עשה הובלה בסדר והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק