מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.78
מחיר 9.62
איכות 9.85
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד בורנשטיין, כפר סבא.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון אייפד שכלל החלפת כפתור הפעלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הגיע עד אליי, לקח את המכשיר וגם החזיר אותו. גבה סכום ממש סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מעבדות סלולר נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה

הוד כהן, רעננה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפד פרו.
חוות דעת:
היה אחלה, מאד נחמד, כיף לעבוד איתו, מאד שירותי, מבין עניין ואחראי. החוויה היתה טובה מאד!
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד מרסיאנו, רעננה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך שבור לאייפד 2.
חוות דעת:
מתן היה בסדר גמור, נתן שירות מקצועי ואמין. הוא הגיע אלי לקחת את המכשיר ואני מרוצה מהזמן שלקח לו, לדעתי לגבי המחיר שגבה ניתן להתווכח.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ש. כפר סבא.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של טאצ' לאייפד.
חוות דעת:
שירות אדיב, מעט בעייתי בעמידה בזמנים בגלל מחסור בחלקים אך לא באשמתו. מגיע לו עשר בכל תחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה קאוומורה, כפר סבא.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה של אייפד 3 אשר כללה העברת זיכרון למחשב וגיבוי קבצים ותמונות.
חוות דעת:
הבן שלי היה איתו בכפר סבא היה ממש אחלה. הוא בדק את המכשיר ואמר שלא רק המסך תקול ויש עוד מספר תקלות שכלל אין טעם לתקן בשל העלות הגבוה של התיקון. במקום זאת הוא העביר את כל הקבצים למחשב וזה מה שרצינו למעשה. הוא לקח מחיר הוגן ואמרתי לבן שלו לשמור את המספר כי זה בעל מקצוע פשוט וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה רמון, שדה ורבורג.
אשרור: 02/05/2018
משוב: 28/02/2018
תיאור השירות:
תיקון אייפד.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא הגיע אלי לקחת את המכשיר וגם החזיר אותו מתוקן. המחיר היה הוגן. אני מרוצה ואמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחזקאל סחייק, פתח תקווה.
אשרור: 27/02/2018
משוב: 24/12/2017
תיאור השירות:
החלפת סוללה באייפד.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב מאוד! הוא אסף את המכשיר וניסה לעדכן לגרסה חדשה, החזיר לי אותו וזה היה תקין. למחרת בבוקר שוב לא עבד, הוא לקח את המכשיר שוב, כנראה זו היתה בעיה בסוללה, הוא הזמין אותה, חיכה כדי לראות שזה אכן פותר את הבעיה ואז החזיר לי את המחשב. הוא היה מאוד שקט, אדיב ונחמד.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה אלעזר, קדימה-צורן.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה, הוא הגיע אלי לבית בדיוק בזמן שקבענו והיה מאד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית כהן, כפר יונה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג Huawei, בעיה בסוללה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נוף, קדימה-צורן.
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מכשיר מסוג lg 5 שכלל החלפת מסך.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בחור נעים הליכות ונחמד מאוד, נתן שירות טוב ואיכותי. הוא תיקן את הבעיה במהירות ובצורה טובה ומקצועית. הייתי מאוד מרוצה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק