אני ממליצה עליו בפה מלא וסומכת עליו בעיניים עצומות. הוא איש מקצוע ברמות אחרות, הגון, ישר, מדהים, ממש מקצוען אמיתי. אני כבר שנים איתו. המלצתי עליו אחר כך לאנשים אחרים. אחרי ההתקנה הוא בא עוד פעם לבדוק שהכל בסדר.
הוא היה סבבה לגמרי, הגיע מהר, זיהה את הבעיה וטיפל בה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שרי כהן, ראשון לציון.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נפלתי עליו במקרה ואני ממש שמחה שהגעתי אליו. הוא ניסה לפתור לי את הבעיה בטלפון, הוא שלח לי תמונה בווצאפ של החלק שצריך לבדוק והוא הסביר לי בסבלנות מה לעשות. הוא בחור חביב וסימפטי. הוא הקדיש לי את כל הזמן והכל נעשה בצורה רגועה. הוא מאוד מקצועי והוגן, הוא לא ניסה למכור לי דברים מיותרים וכשהגיע הוא נשאר מעבר לזמן שהיה אמור כדי לבדוק שהמזגן באמת עובד כמו שצריך. אני כל כך שמחה שהגעתי אליו, הוא נתן לי שירות מעולה. אין לי שום טענה ובהחלט איעזר בו שוב בעתיד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל לב-רון גבעתי, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה ש. ראשון לציון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סיון י. ראשון לציון.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי, שכלל את תיקון מערך הפיקוד של המכשיר- באזור הלחצנים.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, מקצועי, עושה עבודה טובה.. הכל בסדר. הוא גם חמוד, שירותי, אדיב, בא בזמן.. באמת הכל היה טוב..
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
טל לנדה, ראשון לציון.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין. עשה את העבודה מהר ובצורה מקצועית ומשביעת רצון. אני נותן לו עשר בסכל פרמטר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה חיט, ראשון לציון.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל! הוא הגיע בפעם הראשונה לבדוק את המזגן ולומר מה הבעיה, היה קצת קשה להשיג אותו אבל בסוף הוא הגיע ועשה עבודה טובה והיה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
ענבר שכטר, ראשון לציון.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה חוץ מהעניין שהוא איחר מעט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
חגית ברזילי, ראשון לציון.
משוב: 22/06/2018
תיאור השירות:
תיקון שני חלקים שהתקלקלו במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מרוצה ממנו מאוד, הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי. ממש אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום המיזוג הגיע איציק דרך חבר, ואחרי שהוא גילה את עולם המיזוג הוא התאהב. "אני תמיד אומר שבנאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב ולא את מה שדורשים ממנו, בנאדם יצליח רק במה שהוא אוהב ולא במה שיכריחו אותו לעשות."
הוא בזוגיות שנייה ואב לשתי בנות, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו בים – האהבה השנייה שלו, או כמו שהוא מגדיר את זה – התמכרות.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה הקשר עם הלקוחות, והוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי מקרה שבו נכנסתי לבית של משפחה ויכולתי לראות את המצב הכלכלי הקשה שלהם, זה היה שיא הקיץ ושיא החום ופשוט לא היה לי לב לקחת מהם כסף על התיקון. אמרתי להם שיתרמו את הכסף. יש לי רגישות לילדים קטנים, וזה לא שאני אתעשר מ-200 או 300 ש"ח, אבל בשבילם זה עוד אוכל לילדים. אני מאמין שזה בסוף חוזר אליך, וזה מה שיביא לך פרנסה."
"מה שאני אוהב במקצוע זה שאפשר לעשות טוב לאנשים. זה לא רק מכירה, לפעמים אני באמת מרגיש שאני עושה מצווה. לעיתים אנשים מתקשרים אליי להתייעץ, לשאול שאלות, לקבל מידע – ואני נותן את זה ללא תשלום, זה באמת מספק."
לגבי השאיפות לעתיד, הוא מבקש קודם כל בריאות ומקווה להמשיך ולגדול בעסק "לא להיות אלקטרה או תדיראן, אני אוהב את הלקוחות שלי הם כמו חברים".
איציק עוסק בתחום המיזוג כבר 12 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו מיזוג אחר , אותו הקים כשיצא לדרך עצמאית, לפני למעלה מ-10 שנים.
מה שמאתגר אותו בעבודה הוא ההגעה למקומות שבהם יש תקלה שרבים ניסו לפתור ונכשלו. "ברגע שהלקוח אומר לי בטלפון שזו תקלה שאחרים לא הצליחו לפתור אני קופץ על זה, וכשאני מצליח להגיע לפיתרון זה יוצר לי סיפוק - גם עבורי אבל גם כלפי העסק שלי כי זה משהו שהקמתי בשתי ידיים. "
תחומי ההתמחות:
:: התקנת כל סוגי מערכות המיזוג
:: תיקון מערכות מיזוג מסוגים רבים
:: ניקוי מערכות מיזוג ללא כימיקלים
:: תיקון והתקנת מערכות rvf
"אני נוהג לקרוא כתבות ומאמרים מקצועיים בנושא של מיזוג ולפני כמה זמן קראתי על קנדה" הוא מספר. "שם הם ממש שומרים על הסביבה והם מבצעים ניקוי של מערכות מיזוג בלי כימיקלים. אז למדתי את השיטה, והחלטתי להכניס את זה לעסק. היום אנחנו עושים את זה וזה פשוט מצוין. יותר בריא, יותר ירוק, ולא פוגע בבעלי חיים או תינוקות שיש בבית, ואני ממש שמח שהחלטתי על זה."
ב
מיזוג אחר מספקים שירותי מיזוג, ואם לא יצאתם מרוצים לא תשלמו (אבל לפי איציק- "אין מצב שלא תצאו מרוצים").
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.