מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
משה
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.56
מחיר 9.43
איכות 9.48
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איוה מטרני, בת ים.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
קצת פחות. גם לא ניקה ועשה חור במקום אחר. אני אגיד לטובתו היה לו נורא קשה להתקין בגלל המיקום שלו והוא עבד לבד.
איכות
8
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
גירסאות
סגור
משה שפירא, חולון.
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
פירוק המעבה, הכנסתו לבית לצורך תיקון והתקנתו מחדש.
חוות דעת:
הוא תותח! הגיע אלי פעמיים, השאיר את הציוד והבטיח לחזור כדי להתקין את המעבה חזרה, היה אמין, המחיר הוגן והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אברהם, חולון.
אשרור: 27/08/2020
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקו שכלל החלפת קבלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע אליי למרות שהוא היה צפוף בזמן, ביקשתי יפה אז הוא התאמץ להגיע, זו הייתה עבודה שדרשה הרבה סבלנות, לטפס על הגג והוא עשה את מה שצריך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גרוסו, חולון.
משוב: 25/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן וסידור תשתיות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חייב לציין שהייתי יותר מידי מרוצה ממנו. הוא בן אדם 10! ענה לכל השאלות ששאלתי, מאוד חברותי עם תשומת לב אישית ולב גדול!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי נחמיאס, חולון.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, ממש מצויין. הוא תיקן ישר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שקד, בת ים.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים של חברת אלקטרה והייר.
חוות דעת:
השירות היה טוב, משה היה נחמד ומקצועי. עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם גיא, חולון.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת טורנדו עם 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
משה היה ממש אחלה, הגיע אליי בזמן ועשה עבודה יפה מאוד. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פ. חולון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בחור אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי רשקביץ, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! הוא אדם מאוד אדיב, מקצועי, אבל עשה הכל ממש פיקס. אמנם הוא עבד בצורה איטית אבל הכל נעשה במדייק. הוא ווידא שהכל בסדר ובאמת היה מאוד נחמד, רגוע, נעים הליכות והכי חשוב מקצועי. ראו שהוא עוסק בתחום כבר שנים רבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי מ, בת ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
איש מאד חמוד ומקצועי שאין דברים כאלו. רק דברים טובים יש לי לומר עליו. ברגע שהוא מתקין אני יודע שאין לי מה לדאוג והוא לא צריך לחזור אלי לכל מיני תקלות קטנות כי הן לא קיימות :) עד עכשיו לא הצטערתי בגללו ועבדנו איתו הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק