מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.74
מחיר 9.50
איכות 9.47
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועם גיא, חולון.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת טורנדו עם 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
משה היה ממש אחלה, הגיע אליי בזמן ועשה עבודה יפה מאוד. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נדב שקד, בת ים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים של חברת אלקטרה והייר.
חוות דעת:
השירות היה טוב, משה היה נחמד ומקצועי. עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פ. חולון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בחור אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי רשקביץ, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! הוא אדם מאוד אדיב, מקצועי, אבל עשה הכל ממש פיקס. אמנם הוא עבד בצורה איטית אבל הכל נעשה במדייק. הוא ווידא שהכל בסדר ובאמת היה מאוד נחמד, רגוע, נעים הליכות והכי חשוב מקצועי. ראו שהוא עוסק בתחום כבר שנים רבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי מ, בת ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
איש מאד חמוד ומקצועי שאין דברים כאלו. רק דברים טובים יש לי לומר עליו. ברגע שהוא מתקין אני יודע שאין לי מה לדאוג והוא לא צריך לחזור אלי לכל מיני תקלות קטנות כי הן לא קיימות :) עד עכשיו לא הצטערתי בגללו ועבדנו איתו הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ., בת ים.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
הזזת מזגן ממקום למקום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בחור מאוד נחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר אלון, רמת גן.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, מקצועי מאוד, אמין, יסודי והוא עשה עבודה טובה. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ביבס, רמת גן.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקסים ואני מציינת אותו לטובה בדייקנות שלו. הוא השקיע וניקה אחריו. היה קשוב ואדיב. הוא לא הצליח לתקן את התקלה בפעם הראשונה אז הגיע שוב לתקן. עשה עבודה מקצועית. המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילן גל, פתח תקווה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 מזגנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שלושה מזגנים הפסיקו לעבוד כנראה עקב סופת ברקים. הוא איתר את התקלה ואיפס את המזגנים. היה בסדר גמור וגבה מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר ברוקס, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן עילי.
חוות דעת:
משה היה מצוין! עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק