מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.54
מחיר 9.08
איכות 9.31
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורן אונגר, תל אביב.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי 2.5 כוח סוס של חברת פאייר.
חוות דעת:
הוא מאד השתדל אך לאחר ההתקנה התברר שהיתה טעות בהתקנה, קראתי לו שוב- הוא לקח אחריות וחזר לתקן. בנוסף הוא ניסה לשחק קצת עם המחיר אבל עצרתי אותו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
מרק אורוטופדיה, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי עבור עסק.
חוות דעת:
היה מאד נחמד ומאד אמין. נתן שירות בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי רשקביץ, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! הוא אדם מאוד אדיב, מקצועי, אבל עשה הכל ממש פיקס. אמנם הוא עבד בצורה איטית אבל הכל נעשה במדייק. הוא ווידא שהכל בסדר ובאמת היה מאוד נחמד, רגוע, נעים הליכות והכי חשוב מקצועי. ראו שהוא עוסק בתחום כבר שנים רבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי אושי, רמת גן.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
חיבור שני צינורות מים בעקבות נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
העבודה של משה הייתה בסדר גמור אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי. חוץ מזה הוא היה אחלה- הוא הגיע אליי מהיום להיום והיה מאוד זמין, מקצועי ושירותי, והצליח לפתור את הבעיה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
בן אשכנזי, גבעתיים.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
בסדר גמור. קצת יותר יקר מהממוצע אבל חביב סך הכל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואלה סער, רמת גן.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן טורנדו.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור, נראה לי שהוא איתר את התקלה מהר ולא בירבר, הוא הסביר לי לפעם הבאה ועשה את זה מאוד מהר. אני חושבת שהוא היה אמין ולא ניסה למכור לי משהו אחר, פשוט אמר את האמת ולקח את המינימום, גם את המחיר בדקתי לפני. נדמה לי שהוא גם בן אדם נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה קריצ'מר, רמת גן.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפה והארכת צינור של מזגן.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, הגיע מהר ואני מרוצה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי מ, בת ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
איש מאד חמוד ומקצועי שאין דברים כאלו. רק דברים טובים יש לי לומר עליו. ברגע שהוא מתקין אני יודע שאין לי מה לדאוג והוא לא צריך לחזור אלי לכל מיני תקלות קטנות כי הן לא קיימות :) עד עכשיו לא הצטערתי בגללו ועבדנו איתו הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אשכנזי, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, הוא נחמד, מקצועי ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ויצחק שעוי, ראשון לציון.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כ"ס של חברת פמילי, כולל חציבת קיר להתקנת מנוע.
חוות דעת:
איש ברמה מאוד גבוהה, אדיב ברמה מאוד גבוהה, פשוט תותח על. לא פגשתי בעל מקצוע כזה, מה שמבקשים הוא עושה ולא שובר או הורס, עושה את העבודה עד הסוף כולל פינישים טובים. המחיר שלו מצוין והכל אצלו מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק