מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תמיר
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.86
איכות 9.95
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריאל איילין, קרית גת.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה ועשה עבודה טובה. בנוסף הוא היה מאוד מהיר ומקצועי, שמר על קשר והסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מחשבים נוספים באזור קריית מלאכי והסביבה

ליאור וייס, אשקלון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית תוכנה במחשב נייד.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא בא לקחת את המחשב וגם החזיר אותו. היה איתי בקשר לאורך כל התהליך ועדכן לגבי הבעיה. כרגע המחשב עובד כמו שצריך, אני ממליץ עליו, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי פרופיס, מודיעין.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
העברת ראוטר מחדר ממ"ד לארון חשמל דירתי ופתרון בעיית כניסה במחשב נייד ישן.
חוות דעת:
תמיר הוא מקצוען, נתן חוות דעת מקצועית במהלך 2 שיחות מקדימות איתו בטלפון. הגיע בזמן, קבע מחיר הוגן על עבודתו. המליץ לא לעשות עבודות מיותרות ברשת ביתית, שאנחנו חשבנו עליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון דגן, רחובות.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה וסידור קצר בלוח אם במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה מהיר וטוב. מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראלה צורף, רחובות.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל שכלל החלפת בטריה והרד דיסק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! בעל מקצוע אחראי, מקצועי, שירותי, נעים הליכות והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגלית א. אשדוד.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מקלדת במחשב נייד.
חוות דעת:
אדיב ונעים, תיקון מהיר ואיכותי. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום אזולאי, יבנה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת אסוס שכלל שיחזור קבצים, גיבוי הארד דיסק ותיקון כרטיס רשת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא באמת אחלה בחור. היה הכי מקצועי שיש, הכי דוגרי וישר. עדכן אותי באופן שוטף כל הזמן. הוא הגיע עד אליי לקח את המחשב וגם החזיר אותו. ממש התרשמתי ממנו לטובה ובדרך כלל מאד קשה לי להתרשם מאנשים לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ריפין, ראשון לציון.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כפתור הפעלה במחשב נייד של DELL.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! בחור נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל זר, אשדוד.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפני לתיקון סוללה של מחשב נייד.
חוות דעת:
תמיר היה פשוט חבל על הזמן! היה נחמד, הסביר לנו בסבלנות איך לסדר את הבעיה שעלתה עם הסוללה וכך חסך לנו את עלות הביקור, ממש ממליצים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף צבו, מזכרת בתיה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
טיפול במחשב נייד תקול של חברת HP.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומאד אדיב, עזר לנו והחזיר מחשב מתוקן, המחיר היה הוגן והוא עשה עבודה טובה מאד, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 171 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק