מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תמיר
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.87
איכות 9.95
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גאולה עומר, קרית מלאכי.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תיקן לי את המחשב בצורה מעולה באמת בחור עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית אבידן, קרית מלאכי.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
תפעול שוטף של המחשבים בבית הספר.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ועובד נהדר. אדיב, חייכן, מחירים טובים והעבודה שלו מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלבינה נידזוב, קרית מלאכי.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
תיקן מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא בחור רציני והשירות שלו מקצועי. הגיע בתוך כמה דקות ותיקן את המחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל זר, אשדוד.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפני לתיקון סוללה של מחשב נייד.
חוות דעת:
תמיר היה פשוט חבל על הזמן! היה נחמד, הסביר לנו בסבלנות איך לסדר את הבעיה שעלתה עם הסוללה וכך חסך לנו את עלות הביקור, ממש ממליצים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי קאופר, רחובות.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן בלקר, אשדוד.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
הייתה לי תקלה במחשב. הוא בודד את הבעיה לפי הסימנים שהמחשב הציג, אמר לי מה לעשות והצליח לפתור את הבעיה. היה מאוד שירותי ונעים לדבר איתו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שנרמן, מודיעין.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייח שכלל ניקוי תכנות, חומרה ושינוי כתובת באתר אינטרנט.
חוות דעת:
בעל מקצוע יוצא מן הכלל, הוא מקצועי מאוד, נעים הליכות, עומד בזמנים, המחיר הוגן ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שניאור ברוד, רחובות.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בטריה ולוח אם במחשב של חברת דל.
חוות דעת:
שירות פצצה. מקצועי ואדיב זה המילים שמתארות אותו. תמיר עמד בזמנים, הגיע אליי 3 פעמים לבית ולקח מחיר הוגן. הוא הזמין במיוחד לוח אם מחו"ל ונתן שירות יוצא דופן. בחיים לא עבדתי עם איש כזה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירינה ל. בת ים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מדפסת במרפאה וקינפוג מחשבים.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף צבו, מזכרת בתיה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
טיפול במחשב נייד תקול של חברת HP.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומאד אדיב, עזר לנו והחזיר מחשב מתוקן, המחיר היה הוגן והוא עשה עבודה טובה מאד, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק