מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמחה
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.55
איכות 9.68
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טליה שיינקמן, יהוד.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב בלוח החשמל ויצירת קשר עם חברת חשמל לטובת החלפת נתיך שנשרף.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לונדנר, אור יהודה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית והחלפת ממסר פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
עשה את העבודה כמו שצריך, טרח גם להתקשר אח"כ לבדוק שהכל בסדר, לקח לו קצת זמן לעלות על הבעיה, ולדעתי המחיר היה סביר עד יקר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן א. יהוד.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ותקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
נעזרנו בשמחה והוא היה פשוט מעל ומעבר! הגיע בהתראה של שעה בשעת ערב מאוחרת, איתר במהירות את התקלה ופתר אותה. בנוסף הוא גם היה נעים ובאמת הוא אחלה בן אדם, אין לי ספק שניעזר בשירותיו גם בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה עפגין, יהוד.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר דוד.
חוות דעת:
חשמלאי מאוד מקצועי, הגיע בדיוק במועד שקבענו, הציע מספר טיימרים. עבד מאוד ממוקד, נקי, הסביר כל שלב בעבודה. המחיר שגבה היה הוגן. עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי ב. יהוד.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
הזזה של נקודת חשמל במטבח והתקנה של נקודת חשמל חדשה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע זמן והשאיר נקי אחריו. היה נעים, נחמד ואמין. עשה עבודה מקצועית. הכל עובד מעולה עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ל. יהוד.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור מרקוביץ, סביון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
סלילת הארקה לבית ולדוד.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגון, הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר הוגנת מאוד וירד לפרטים הקטנים. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור דוד, יהוד.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בגלאי עשן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא בדק כל אופציה אפשרית עד שעלה על הפתרון והוא צדק. הגיע עם המיכשור שלו והציל אותי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גל, יהוד.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל לייב, אור יהודה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, תיקתק את העבודה ונתן אחלה של שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 346 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק