מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.79
מחיר 9.68
איכות 9.74
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל גור, חיפה.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הזמנתי את גדי והוא היה מצוין! הזמינות הייתה מידית, הוא הגיע במהירות וגם פתר את הבעיה במהירות. היה נחמד ואדיב, פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור ת. חיפה.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז של המטבח ותיקון בעיית חשמל.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל איזנשטט, חיפה.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור אס פי 16 כולל חלקים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע די מהר, עשה עבודה בסדר גמור, מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאס מזאוי, חיפה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה, התקנת ברז בכיור מטבח והתקנת ברז בחדר שירות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ועשה עבודה טובה בהתחשב בתנאים הקשים שהוא עבד בהם. הוא גם הגיע מהר מרגע שדיברנו לראשונה. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף דנון, חיפה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרין קיקנזון, חיפה.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
בפעם הראשונה הגיע ופתח את הסתימה ואפילו חזר יום למחרת לתקן גם נזילה, היה מצויין, בן אדם נחמד, כיף לדבר איתו והוא עשה עובדה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי אבידן, חיפה.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה, טיפול בבעיית לחץ מים בניאגרה וצביעת חדר עם נזקי רטיבות.
חוות דעת:
השירות היה ממש מעולה, גדי בחור מקצועי מאוד, הוא עמד בזמנים ואני מדרגת אותו בהכל 10. אנחנו מאוד מרוצים ממנו וזוהי לא הפעם הראשונה שאנחנו נעזרים בו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליפז ., חיפה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד וחוות דעת על דוד נוסף שלא חימם.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הייתה בעיה בדוד הגיע וצ'ק צ'ק ופתר את הבעיה, הסביר בטלפון בדיוק מה הוא עשה בצורה מרשימה, הזמנתי אותו פעם נוספת כדי לתת חוות דעת בנוגע לדוד שלא עבד, הגיע יחסית מהר ונתן שירות מקצועי ואמין, המחיר הוגן לגמרי, אני מאוד מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת מנור, חיפה.
אשרור: 13/03/2018
משוב: 10/01/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז של כניסת מים לניאגרה ותיקון מצוף.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שגיא, נשר.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ביוב של המקלחת.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הגיע מהר מאוד ותיקן במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק