מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.53
מחיר 9.47
איכות 9.72
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדנה טייכר, אשדוד.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 12/03/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג פורד פוקוס שנת 2008.
חוות דעת:
היה ממש טוב. הרכב לא הניע אז הזמנתי אותו והוא בא אחרי 50 דקות שזה זמן סביר. הוא בן אדם טוב. היה ממש נחמד, החליף את המצבר זריז ואף בדק את האורות ודברים נוספים ברכב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן גנון, רחובות.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר בדייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! עשר מבחינתי. הוא הגיע מהר, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבין שאלתיאל, רחובות.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג סובארו.
חוות דעת:
נתקעתי והוא הגיע אלי להחליף לי מצבר. הוא הגיע במהירות והמחיר שלו היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל גזיאל, יבנה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור. קבע שעה ועמד בה ומבחינת המחיר היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טופז כהן, רמלה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
חילוץ לילה שכלל תיקון גיר שנתקע על מצב D ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה ממש לא טוב! הוא הגיע ואמר שיגבה מחיר מסוים ולאחר חצי שעה שהוא התחיל לעבוד הוא אמר שהתקלה הייתה יותר גדולה ממה שהוא ציפה והמליץ לקחת את הרכב למוסך, יום למחרת לקחתי את הרכב למוסך שם טענו שהוא עשה נזק גדול יותר ממה שהיה באמת וזה ייקר את המחיר שהתיקון היה צריך לעלות מלכתחילה. אני ממש לא מרוצה, מאוכזבת, אני לא ממליצה עליו בכלל!
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
עוז תומר, גדרה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות ברכב ניסאן בבית הלקוח.
חוות דעת:
היה אחלה. זמין, הגיע מהר ועשה עבודה טובה ואיכותית. לא היה לו עודף אז נאלצתי לשלם יותר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדי אשל, נס ציונה.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגל עם פנצ׳ר.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, הגיע במהירות והמחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד לוי, ראשון לציון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג טויוטה פריוס שנת 2012.
חוות דעת:
הזמינות שלו הייתה טובה, המחיר טיפה גבוה לדעתי אבל אין לי תלונות על העבודה שביצע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ב. נס ציונה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר במאזדה 2015.
חוות דעת:
היה אדיב, נתן מחיר טוב, הגיע עד אלינו, עשה את העבודה מאד מהר והכל היה ממש מצוין. שמרנו את המספר שלו למקרה ונצטרך בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה סעדייב, רחובות.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אלטרנטור ברכב.
חוות דעת:
הוא מדהים! נתן לי את ההצעת מחיר הכי זולה מבין כל ההצעות מחיר שקיבלתי. הגיע אלי בהתראה קצרה, הגיע ביום שישי במיוחד. לקח את החלק של הרכב אליו הביתה ותיקן בזמנו הפרטי בסופ"ש וכבר ביום ראשון הגיע להרכיב לי אותו בחזרה. אני ממליצה עליו לכל אחד שמתלבט והוא מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק