מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.57
מחיר 9.33
איכות 9.66
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד ח. בני ברק.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מזגנים.
חוות דעת:
היה מצוין. מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טניה י. רמת גן.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק שלא עבד במדחס של המזגן.
חוות דעת:
אדם מאוד נעים ושירותי. הגיע אליי תוך שעה וטיפל בתקלה במזגן בחדר הילדים. שירות יוצא מן הכלל, אדם הוגן מבחינת עלות ומאוד זריז ויעיל. ללא ספק במידת הצורך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ת. גבעתיים.
אשרור: 13/04/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן, תושבת מזגן ישן, התקנת תושבת חדשה ומזגן חדש ופירוק והרכבה מחדש של תריס שהפריע להתקנת היחידה החיצונית.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון כהן, רמת גן.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים.
חוות דעת:
אחלה גבר, נחמד, אדיב, הגיע בזמן שקבענו וסיים את העבודה מהר ובצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה ר. רמת גן.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמילי, 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
היה נחמד, עשה עבודה טובה, הגיע עם עובד נוסף ותקתקו את העבודה בשעה. היה נעים לתקשר איתו. הכל היה לשביעות רצוני :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר ממוט, רמת גן.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כ"ס.
חוות דעת:
היה 100%. הוא הגיע עם עוזר שלדעתי חייבים במיוחד שמדובר בהתקנה של מנוע מחוץ לחלון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שפירא, רמת גן.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. המזגן עובד אז אני משער שהכל בסדר והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון סמואל, רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת הייר, אחד כוח סוס.
חוות דעת:
כשדיברתי איתו ביקש ממני שאעשה לו תזכורת יום לפני שיגיע, איחר בחצי שעה, ביקשתי הנחה ולא נענה בחיוב, לדעתי הוא יקר מאוד.
איכות
7
מחיר
2
זמנים
5
יחס
6
3
כללי
גירסאות
הדס רגב, בני ברק.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן והובלתו.
חוות דעת:
ניסים עשה עבודה מצוינת! כל כך שמחתי שהוא בא כל כך מהר לעשות את העבודה. הוא הגיע עם עוד בחור והם היו מאוד מקצועיים ומקסימים- אני אומרת את זה מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת קדם, רמת גן.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת פמלי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים היה נחמד ועשה עבודה טובה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק