מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.71
מחיר 9.31
איכות 9.68
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורה ו. בת ים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה זמין וקיבלתי שירות מהיום למחר. הוא היה אדיב ומקצועי. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני אשר, חולון.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור. אחלה בחור ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר אהרון, בת ים.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי ותקיון שני מזגנים נוספים.
חוות דעת:
קיבלתי מניסים שירות מעולה! הוא פשוט מדהים. העבודה שלו מאוד יעילה והוא איש אדיב. הוא הגיע ונתן לי הצעת מחיר מסודרת וביום למחרת כבר בא להתקין הכל. אני מאוד שמחה שהגעתי אליו, הוא באמת יצא צדיק! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר אשר, חולון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי- 2 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ממש אחלה. הרגשתי שהוא מקצועי, גבה מחיר ממש טוב, לא ניסה לעקוץ או לנפח את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן א. חולון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי לחדר שינה.
חוות דעת:
ניסים מקצועי, מהיר ואדיב. עבודה נהדרת! בטוח שאזמין אותו בפעם הבאה שאצטרך התקנה או פירוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי יעקבלף, בת ים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עילים של חברת תדיראן בסלון ובחדר שינה.
חוות דעת:
שירות על הכיפאק. הוא לא מהעולם הזה! ניסים מקצועי, בסבלנות מסביר ללקוח מה שצריך וכל מה שרציתי קיבלתי. אני מבסוט ממנו ומגיע לו את הדירוג הכי גבוה. הוא הגיע בזמן כמו שקבענו ובאמת נהנתי מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מושידה, חולון.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. מקצועי, שירותי ומבין עניין. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי יחזקאל, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי, 1 כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מחיר בסדר גמור ושירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה ר. רמת גן.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמילי, 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
היה נחמד, עשה עבודה טובה, הגיע עם עובד נוסף ותקתקו את העבודה בשעה. היה נעים לתקשר איתו. הכל היה לשביעות רצוני :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר בלס, רמת גן.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
פירוק והעברה של מזגן עילי של חברת פמילי והתקנתו מחדש, כולל הוספת 12 מטר צנרת, מחבר להארכת הצנרת והתקנת משאבת מים.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז בכל המובנים, מבחינת מחיר שירות ואיכות העבודה. הזמן שלקח עד שהתפנה לעבודה היה ארוך, אבל מעבר לזה היה בסדר גמור וכשקבענו הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק