מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.63
מחיר 9.13
איכות 9.45
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל טוקרב, חיפה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל! הוא פתר את הבעיה תוך רבע שעה והמחיר היה הוגן. הוא הגיע בזמן והכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור חיפה והסביבה

דניאל סגל, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא התקשר להודיע שהוא מתעכב והסביר לי איך להחליף את החלק הבעייתי לבד במידת הצורך מבלי לקרוא שוב לטכנאי. בנוסף, הוא גבה בדיוק את המחיר שאמר בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאן ליבוביץ, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז כיור וברז מקלחת, ותיקון ברז צינור השקיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא התחשב בנו מבחינת הזמנים, הגיע בזמן שקבענו והיה מאוד שירותי ואדיב. חשבנו שיש עוד בעיה, אבל כשאילן הגיע הוא הסתכל ואמר שזה יסתדר מעצמו וזה באמת קרה. הוא עבד במשך זמן סביר ובאופן מאוד יפה ומסודר. הוא לקח מחיר סביר וגם לא העלה אותו אחרי שראה את מה שצריך לעשות, שאל אותי אם מה שהוא עושה בסדר, ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר שוורץ, חיפה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש ממש על הכיפאק, ישר, נחמד, מקצועי והגיע בדיוק מתי שקבענו. הוא יודע מה הוא עושה ועבד נקי, מסודר ומהר ממש. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דריי, חיפה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור בחדר שירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן וגבה מחיר סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר משצריקאב, חיפה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אילן היה נחמד, הגיע בזמן ולדעתי המחיר היה מעולה. בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל פ. חיפה.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח ותיקון ברז בשירותים.
חוות דעת:
החליף ברז במטבח - סביר. בכיור השירותים לא הצליח לתקן את הנזילה שנוצרה עקב נסיונו לתקן ברז. הגיע 3 פעמים, וכל פעם ניסה לתקן ולא הצליח. אחרי זה הבטיח לחזור ולא חזר.
איכות
3
מחיר
4
זמנים
7
יחס
6
3
כללי
גירסאות
אלון פלג, חיפה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא נתק שירות מקצועי ומהיר. לדעתי המחיר טוב והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר חזן, חיפה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה.
חוות דעת:
הוא הגיע ואמר שחבל להתחיל לעבוד בלי לבצע איתור נזילה, אז הוא המליץ לי על מאתר נזילות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביחי לוסטיג, חיפה.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מהברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, בא מהר, עשה את העבודה כמו שצריך ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 172 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק