מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאור
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.67
מחיר 9.38
איכות 9.67
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 45 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אברי רותם, אבן יהודה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
טיפול למזגן מיני מרכזי נוזל והגבהת אמבטיה פנימית.
חוות דעת:
העבודה בוצעה אצל הדיירים שלי ולכן לא הייתי בזמן העבודה אך למיטב הבנתי בשיחה שלי מולו ולאחר שראיתי את העבודה אני התרשמתי שהוא עשה עבודה טובה ויפה אך לדעתי המחיר שגבה היה מעט יקר ובכל זאת אני מרוצה מהעבודה עצמה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכס שפושניק, נתניה.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרלה רויסמן, אבן יהודה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קבל של המאוורר במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, המזגן תוקן כמו שצריך, הכל היה בסדר, והקדים את זמן ההגעה ממה שקבענו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מירי דהן, נתניה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגנים של חברות תדיראן ואלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים מאוד, סימפטי, נחמד, מקצועי והיה מאוד הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל כהן, חדרה.
משוב: 02/07/2020
חוות דעת:
היה טוב מאד! מקצועי מאד וחרוץ, לא בזבז זמן ועבד עד לפתרון התקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי ש. חדרה.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון במזגן מרכזי, שכלל חיבור נתק של אחד השרוולים, מילוי גז ופתיחה ותיקון של תקרת גבס.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אברהם קאופמן, הוד השרון.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בן אדם שעושה את העבודה כמו שצריך. דייק בזמנים וסך הכל אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שאול אתגר, כפר סבא.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בחדר שינה 1.25 כ"ס של חברת תאדירן.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד נחמד, אדיב ומקצועי. הוא עמד בלוחות הזמנים והמחיר היה ממש הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר אני, חדרה.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
התקנה מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל היה עשר. הוא הגיע בזמן שקבענו, נתן שירות ויחס מצוין, עשה עבודה טובה ומקצועית וגבה מחיר טוב, היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן גרין, רעננה.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 45 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק