מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.80
מחיר 9.44
איכות 9.73
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איריס ראובן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית פרנקפורט, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 15/05/2018
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
בדיקת גז בשני מזגנים והחלפת קבל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו ומהשירות שנתן, איש מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשי הראל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/02/2018
תיאור השירות:
בדיקה של נזילת מים במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, סך הכל מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס ס. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מזגן.
חוות דעת:
לא היה כ"כ טוב.
איכות
5
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
ציפי ח. אבן יהודה.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן ש. נתניה.
אשרור: 08/05/2019
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר(ביחידה הפנימית), התקנת שני פתחי שירות עם תריסים ופילטרים בתעלת המיזוג(כולל עבודת גבס), ניקוי פילטרים, תיקון צינור ניקוז ומגעים חשמליים והחלפת קבל במזגן מיני מרכזי של אלקטרה 4 כ"ס.
חוות דעת:
ביצע עבודה מקצועית ויסודית, הסביר את מהות התקלה ואת אפשרויות התיקון, היה נחמד, לבבי ואחראי, חזר מיד לטלפונים, עמד היטב בזמני ההגעה שהבטיח, חזר פעם שנייה לתקן לאחר שהמזגן שוב הפסיק לעבוד וביצע את התיקון במסגרת האחריות. עם זאת, כששאלתי אותו כמה יעלה התיקון, לא ידע לומר ולא נתן שום הצעת מחיר על העבודות הדרושות. לכן הייתי די בהלם מהמחיר הגבוה, כ-3,500 שקל. לאחר מכן התברר לי שאכן המחיר של החלפת מנוע המאוורר, למשל, גבוה ב-60 אחוז מהממוצע במידרג וגבוה יותר מהמחיר הגבוה ביותר ששולם במידרג על סוג התיקון הזה. הלקח שלי והעצה לאחרים היא תמיד לעמוד על כך שתינתן הצעת מחיר מסודרת על כל אחד מסעיפי התיקון, להשוות מחירים ואז להחליט אם להמשיך עם הטכנאי הזה או לעבור לאחר. בשורה התחתונה: יצאתי מתוסכל מהמחיר, אבל מאחר שהייתי מרוצה מהעבודה וכל השאר, נתתי ציון כללי טוב.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ציפי דרורי, נתניה.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 11/12/2018
חוות דעת:
סה"כ מאד נחמד, הייתי מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן גבע, אבן יהודה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. מקצועי, זמין ומאד נעים. הגיע בזמן שקבענו. בסך הכל אנחנו מרוצים מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מושקוביץ, נתניה.
אשרור: 20/12/2018
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע וקונטקטור במזגן מיני מרכזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה פשוט יוצא מין הכלל, בעל מקצוע משכמו ומעלה. הוא הגיע אליי אחרי שבעל מקצוע אחר השאיר אחריו חוטים שרופים והמנוע פשוט עלה באש. איציק הגיע סידר את הכל עשה ממש עבודה מצוינת הייתי סופר מרוצה ואני בהחלט ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שרקון, נתניה.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן במיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הייתי מרוצה, בא בזמן היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק