מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.95
מחיר 9.72
איכות 9.90
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס טרבינסקי, מודיעין.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור ניקוז במזגן מיני של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמי פ. מודיעין.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני ממרכזי מחברת אלקטרה הכלל החלפת גז, הזרקת חומר לאיטום צנרת והעתקת המזגן לנקודה אחרת והתקנת מסלול צנרת עוקף.
חוות דעת:
תחילה אבי חשב שיש בעיית גז במזגן אבל הוא לא היה בטוח אז הוא רק ביצע מילוי גז ולא החליף את בלון הגז. לאחר שבוע התברר כי הבעיה חזרה אז הוא ביצע הזרקת חומר לאיטום הצנרת. גם כאשר זה לא צלח לבסוף העתיק את המזגן לנקודה אחרת והתקין מסלול צנרת עוקף וזה פתר את הבעיה. מגיע לו ציון 10 בכל הפרמטרים! הוא תמיד היה זמין גם בשעות מאוחרות, תמיד ידענו מה קורה, המחיר היה מאוד הוגן, רק שבחים, זו הייתה עבודה מאתגרת מבחינה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל י. מכבים-רעות.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אינוורטר במזגן מחברת מיצובישי ונזילה בצינור בתוך קוביית האיטום שעל הגג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש אין מילים! ביצע עבודה מאוד ממושכת (כשבע שעות בסך הכל) בצורה מקצועית ויסודית. אבי היה חביב ואדיב, המחיר היה הוגן והשרות היה מצוין. תודה רבה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בראל, משמר איילון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן מיני מרכזי של חברת Fujitsu ובידוד צנרת.
חוות דעת:
הוא היה 10 מכל הבחינות. קיבלתי יחס מעולה, מקצועי ונגיש. בעל מקצוע היה נחמד מאוד, ניגש מהר לעניינים ועשה עבודה זריזה. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי א. מודיעין.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מקצר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, לא עזב את הדירה עד שמצא את התקלה. ביקש מחיר הוגן. אדם הגון ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בורוכוביץ, מודיעין.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן ישן, רכישה והתקנה של מזגן חדש.
חוות דעת:
אבי היה בסדר, עשה את העבודה בצורה טובה ואני די מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני סמסון, מכבים-רעות.
אשרור: 23/05/2019
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שכלל החלפת קונטקטור.
חוות דעת:
הוא היה עשר, ממש מצוין! נראה שהוא מבין עניין וישי לו ניסיון. הוא הגיע בזמן, אבחן מהר ואמר שהקונקטור נשרף ובגלל זה המזגן לא חימם. טיפל כמו שצריך בתקלה, והייתה לו הרבה סבלנות. בנוסף, הוא גם היה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מולדובן, מודיעין.
משוב: 20/05/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון בן ארי, נילי.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן טורנדו עילי.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה. אדם ישר והגון גם שירותית וגם במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ברלי, מודיעין.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס ומשבאה במזגן רגיל חברת טורנדו 1 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיב מהר, הגיע מהר וסיים את העבודה והיה נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 293 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק