מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהונתן
ציון כללי:
8.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.75
זמנים 8.75
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 8.75
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עודד סימן טוב, חולון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי טיפול בגינה בבית.
חוות דעת:
הוא מדהים! הסברתי לו שאני רוצה לחסוך בעלויות אבל חייב לטפל בגינה שלי. הוא נתן לי יעוץ מפורט ומאוד מספק, הסביר לי מה כדאי לשתול ואיך בדיוק לעשות כל דבר. היה נעים מאוד ואדיב, גבה מחיר הוגן לחלוטין ושמרתי את מספר הטלפון שלו למקרה שאצטרך. ממליץ עליו מאוד! סופר מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נאווה קופל, שוהם.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
אחזקה של גינה הכוללת ריסוס, שתילה והחלפה של צמחים, גיזום, ניקוי והתאמת מערכת ההשקיה לעונות.
חוות דעת:
יהונתן מדהים והוא גנן שלי כבר הרבה זמן. הוא אמין בצורה בלתי רגילה, מאד אחראי, פדנט ותמיד עם יד על הדופק . מילה שלו זו מילה הוא מקפיד להגיע בזמן, מבין את המקצוע וגם מאד נעים. פשוט אין לי מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. ל. רמת גן.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול בגינה כולל תיקון גדר.
חוות דעת:
הגיע לראות את הגינה לפני העבודה, ניקה את הגינה, סידר אותה ותיקן את הגדר. הוא מעולה וממש מומלץ, בטוח אקח אותו להמשך טיפול בגינה. זמין לשאלות וממש הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
הברזה מעבודת תחזוקה בבניין.
חוות דעת:
כשקבענו, ביום הראשון דחה ביום אמרנו לא קרה כלום. אח"כ הגיע – בדק, הסתכל עבר על הכל. קבענו שיתחיל החל מ 1/1/20 ושני הצדדים ייבדקו לאחר חודש מה נראה. סגרנו מחיר ואופן עבודה, (פעמיים בחודש ומה תכלול התחזוקה) בתחילת ינואר משלא הגיע, התקשרנו – לדבריו לא הבין שסגרנו והעברנו את זה, אך שוב לא הגיע ואמר שיש לו בעיה כי יעבור ניתוח בימים הקרובים ויבוא ביום אחר. כמובן שלא הגיע ואז אמר שההחלמה התארכה, יישמח שנמתין וכמובן החלטה שלנו. הוחלט להמתין, התבקש להודיע בשבוע שציין שיעבוד כבר באיזה יום יגיע. כמובן שלא הגיע. כששאלנו מה קורה, ההסבר היה שממש גשום ולא נורא כי אין יותר מידי טיפול. הערתי לו שגם בחורף עובדים בגנים ואם אינו יכול ביום שקבע שיודיע ואם מדובר בטפטוף זה לא משמעותי. התשובה שלו הייתה חצופה "לא אוהב שמנהלים אותי" וכדומה.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
ניקיון חד פעמי בגינה קיימת.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי וישר! הוא הגיע בזמן, עשה מה שצריך, לקח מה שצריך. היה ממש עשר, הייתי מאוד מרוצה. אני ממליצה עליו ואיעזר בו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
תחזוקה תקופתית לגינה.
חוות דעת:
קסם של בחור! הוא אדיב, נאמן, ישר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
הקמת גינה שכללה התקנת מערכת השקיה, בניית שבילים, שתילת צמחים ואחזקה שוטפת.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, הוא מאוד אמין, ישר, אכפתי ומקצועי. הוא נתן לגינה אופי שמזמין את האנשים לצאת אליה, אפשר להנות ממנה ועשה הכל בטוב טעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
אחזקה גינה פעם בחודש הכוללת גיזום שתילת פרחים והשקיה.
חוות דעת:
הוא סימפתי, עושה עבודה יפה ונקייה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשגנן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות גינון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק