מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.42
מחיר 9.06
איכות 9.64
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי סוחודולסקי, רמת גן.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
איתר ותיקון נזילה מצינור הביוב.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מארק זלטופולסקי, חדרה.
אשרור: 10/01/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
מקצועי, בן אדם נחמד, מתחשב, הגיע די במיידי עד כמה שהצליח בהתחשב בעובדה שהגיע מעיר אחרת, פתר את התקלה, בן אדם מאד ישר- יש לי עין לדברים האלו ועשה מה שצריך לעשות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר שגב, אביחיל.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור השקיה בחצר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד, שירותי ומקצועי. הכל היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיוארה פרייסלר, רמת גן.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיות צנרת.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! דייקן בזמנים אבל לדעתי המחיר מעט יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ב. תל אביב.
אשרור: 27/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה והתקנת ברז למים מסוננים.
חוות דעת:
יצאתי עם הרגשה לא טובה. הוא היה אדיב מאוד בטלפון, הגיע בזמן וההתקנה היתה בסדר גמור. הבעיה הייתה שהוא אמר שחייבים לחבר את הטוחן לביוב עם סיפון נוסף ובשום אופן לא ישירות (יתכן שצודק , מתקין אחר אמר בטלפון שלא חייבים). עבור התקנת סיפון גמיש ועל החלק ביקש עוד כסף, על עבודה שלקחה דקה. אחר כך הסתבר שהחלק עולה משמעותית פחות. מעבר לכך, אם הוא חושב שזה חובה להתקין עם טוחן אשפה, הוא היה צריך להגיד את זה בהצעת מחיר. הוא גם ביקש עוד כסף על התקנת ברז למים מסוננים וזה לא נאמר מראש.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דן שלם, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
הברזה מבדיקת לחץ ותיקון צינור.
חוות דעת:
תיאמנו איתו יום ושעה שיגיע לבדוק ולתת חוות דעת מה צריך לתקן, אמרנו לו שמאוד חשוב שיגיע באותו יום בזמן, מכיוון שזומנו לפגישה 4 אנשים. לאחר שהכל תואם, הוא התקשר במפתיע וביקש לבטל כי לא יספיק בשל עבודה אחרת. למרות זאת ביקשנו שיגיע והוא אמר שיאחר ברבע שעה. כך משך אותנו בזמן, עד שלבסוף הודיע כי הוא קרוב לחניה- לאחר שלושת רבעי שעה, לאחר שחלק מהנוכחים כבר נאלץ ללכת. נגרמה עוגמת נפש רבה.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
שמעון זימור, תל אביב.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מסי יסני, חדרה.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, התרשמתי שהוא היה מקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אודי סער, כפר הס.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
ביקור לצורך זיהוי נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ירון חכימי, רמת גן.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
אבחון של נזילה מדירתי לדירת השכן למטה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק