מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.49
מחיר 9.06
איכות 9.62
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאי אנג'ל, רמת גן.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תלית דוש.
חוות דעת:
הוא היה סבלני, הסביר הכל, וידא שהבנתי, נתן כל מיני הצעות לפתרון ואפילו שלח תמונה להמחשה מהבית הפרטי שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נילי ש. רמת גן.
משוב: 05/06/2020
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
היתה לי בעיה בטוחן האשפה, הוא פירק אותו ואמר שצריך להתקין אחד חדש, החלטנו להתקין אחד חדש ובסוף נימלכנו בדעתנו, הוא אמר שזה בסדר ורק צריך לתקן את הסיפון מלמטה, אבל אחרי שהלך התקלה חזרה, הוא רק גרם נזק.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
לימור אליאס, אבן יהודה.
משוב: 17/05/2020
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יגאל סגס, הרצליה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון של נזילה סמויה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית, הכל עובד מעולה מאז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ב. נתניה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ בתרמוסטטי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! בא כמה פעמים שצריך והתמודד עם כל הבעיות שצצו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים דו, נתניה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב פנימי בברז סוללה של שירותים.
חוות דעת:
מאיר איש מאד נעים, הגון ובאמת מאד מקצועי. הגיע בזמן וממש ניסה להציל לי את הברז כדי לא להכניס אותי לעוד הוצאה וזה ממש היה מרשים. גם מעבר לזה הוסיף לי עוד חלק ולא רצה תשלום על כך. הוא אפילו היה זול במיוחד ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת דרוקר, הרצליה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
איתור מקור דליפה.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהושע פרץ, תל אביב.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה קצרה ועשה מעל ומעבר. היה מקצועי ועשה עבודה טובה. באמת מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון מימון, נתניה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון נזילה מתחת לארון.
חוות דעת:
הוא היה ממש חרוץ ונתן שירות מהלב. קבע איתי זמן והגיע בול בזמן ועשה מעבר למה שהיה צריך ולא לקח על כך תשלום נוסף, אני ממש נהניתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל יוסבשוילי, נתניה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת שני סתימות, תיקון נזילה ואיתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית ובלון גז.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד, אדיב, עבד מהר, מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך, היחס ללקוח היה מעולה, ניקה וסידר אחריו, עשה עבודה טובה, פירט על העבודה והסביר אבל עניין המחיר היה לדעתי גבוה מאוד.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק