מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.47
מחיר 9.09
איכות 9.68
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 51 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאל מונטיאנו, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
יש לי ניסיון של כמה שנים עם אינסטלטורים אחרים ולעומת כל מי שנעזרתי בו מאיר היה בהחלט יוצא דופן. הוא מספק שירות נהדר, הגיע בדיוק בזמן שקבעתי איתו ולדעתי המחיר שלו ממש סביר ובהחלט שווה את העבודה הנהדרת שהוא עושה. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאת דרוקר, הרצליה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
איתור מקור דליפה.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהושע פרץ, תל אביב.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה קצרה ועשה מעל ומעבר. היה מקצועי ועשה עבודה טובה. באמת מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שובל עמר, נתניה.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון סדוק במטבח.
חוות דעת:
קודם כל אני חייבת לציין שאין דברים כאלה. הוא בנאדם אדיב, הגיע בול בזמן ולקח מחיר ממש הוגן. השירות כולו היה מעל ומעבר, וואו אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון מימון, נתניה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון נזילה מתחת לארון.
חוות דעת:
הוא היה ממש חרוץ ונתן שירות מהלב. קבע איתי זמן והגיע בול בזמן ועשה מעבר למה שהיה צריך ולא לקח על כך תשלום נוסף, אני ממש נהניתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל יוסבשוילי, נתניה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת שני סתימות, תיקון נזילה ואיתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית ובלון גז.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד, אדיב, עבד מהר, מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך, היחס ללקוח היה מעולה, ניקה וסידר אחריו, עשה עבודה טובה, פירט על העבודה והסביר אבל עניין המחיר היה לדעתי גבוה מאוד.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דנה כ, נתניה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מאוד מורכבת בצנרת מטבח.
חוות דעת:
עבודה מאוד טובה. הוא באמת היה יוצא מין הכלל, אני מעבר למרוצה! הוא הגיע מהר, היה נחמד ושירותי. אני מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סוחודולסקי, רמת גן.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
איתר ותיקון נזילה מצינור הביוב.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק זלטופולסקי, חדרה.
אשרור: 10/01/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
מקצועי, בן אדם נחמד, מתחשב, הגיע די במיידי עד כמה שהצליח בהתחשב בעובדה שהגיע מעיר אחרת, פתר את התקלה, בן אדם מאד ישר- יש לי עין לדברים האלו ועשה מה שצריך לעשות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר שגב, אביחיל.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור השקיה בחצר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד, שירותי ומקצועי. הכל היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 51 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק