מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.84
מחיר 9.32
איכות 9.75
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלחנן עקרי, רמת גן.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי וירוסים, גיבוי חומר ופרמוט מחשב נייח.
חוות דעת:
השירות של שמוליק היה באמת טוב, הוא בחור ישר ואמין. תחילה הוא ניסה לפתור את התקלות אצלי בבית וראה שמורכב מדי אז לקח אליו. לאחר התיקון חזר להרכיב לי את המחשב בבית ותוך כדי עבודה גילה עוד תקלה וטיפל גם בה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד ת. בני ברק.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ssd במחשב נייח חברת דל.
חוות דעת:
היה בסדר, לקח את המחשב ותיקן, נתן שרות בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אמתי הרטוב, רמת גן.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כונן ssd של מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתה לו זמינות גבוה, בא אלי הביתה וטיפל בבעיה ביעילות גבוהה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד א. רמת גן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
אבחון של תקלה מורכבת במחשב ותיקונה.
חוות דעת:
דוז פואה! במקום לשלוח אותי לרכוש הארד דיסק חיצוני חדש, שמוליק התעקש, פירק את המחשב לחלקיו, כדי לוודא שהבעיה אינה בעיית מגעים. ואכן, הסתבר שלא צריך להשקיע בהארד דיסק חדש. המחשב חזר לפעול בעלות תיקון מינימלית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי עזרא, גבעתיים.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של כרטיס מסך במחשב נייח.
חוות דעת:
מעולה, קודם כל עזר לי הרבה בטלפון, דבר שני היה ממש אמין, גבה סכום לא גבוה, היה מקצועי והסביר לי על כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין וקולקר, גבעתיים.
משוב: 06/02/2018
תיאור השירות:
טיפול במחשב אסוס שכלל ניקוי פנימי.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, כבר שנה אני רק אצלו. השירות היה אחלה, אין לי מילה רעה להגיד. המחיר הגיון והוא מקצוען. הוא נקבל את האישור שלי להיות באתר ולתת שרות טוב לעוד לקוחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רייצל גרין, רמת גן.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
מצאתי את המספר שלו בפייסבוק ולא ידעתי עד כמה יהיה אמין, אחרי שהוא נתן לי שרות אני ממליצה עליו. התקשרתי אליו, הטיפול היה מהיר ותוך יום הוא החזיר לי את המחשב. אם יש משהוא אחראי זה הוא, מבין היחידים שמגיע בדקה שנקבע מראש ולא עובד על לקוחות. כולם ממליצים עליו ובוטחים בו בעיניים עצומות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיניה ח. רמת גן.
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב של חברת דל שכלל התקנת תוכנת אופיס.
חוות דעת:
לא הצלחתי להתקין את האופיס במחשב, הוא הגיע והצליח לעזור לי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל שטרן, רמת גן.
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב של חברת דל שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
המחשב היה איטי ומאוד כבד. הוא בא מהר ותקתק את העבודה, כשמשהו לא הסתדר שוב פעם הוא הגיע וסידר במהירות. הוא רציני ועושה את העבודה עד הסוף. אני מרוצה, עכשיו המחשב מהיר כמו חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופר ניניו, רמת גן.
משוב: 07/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד שכלל טיפול בהארד דיסק.
חוות דעת:
הוא טוב, דיברתי איתו בטלפון וביקשתי שיעזור לי לתקן את המחשב, באותו יום הוא הגיע ועשה את העבודה. לעכשיו המחשב עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק