מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 10.00
מחיר 9.43
איכות 9.79
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עודד א. רמת גן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
אבחון של תקלה מורכבת במחשב ותיקונה.
חוות דעת:
דוז פואה! במקום לשלוח אותי לרכוש הארד דיסק חיצוני חדש, שמוליק התעקש, פירק את המחשב לחלקיו, כדי לוודא שהבעיה אינה בעיית מגעים. ואכן, הסתבר שלא צריך להשקיע בהארד דיסק חדש. המחשב חזר לפעול בעלות תיקון מינימלית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי עזרא, גבעתיים.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של כרטיס מסך במחשב נייח.
חוות דעת:
מעולה, קודם כל עזר לי הרבה בטלפון, דבר שני היה ממש אמין, גבה סכום לא גבוה, היה מקצועי והסביר לי על כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר מנחם, גבעת שמואל.
אשרור: 31/01/2019
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי כרטיסי זיכרון במחשב נייח.
חוות דעת:
10! הגיע צ'יק צ'ק, עשה אבחנה במקום ומצא דרך לפתור את הבעיה ללא צורך לקחת אליו את המחשב, זה מעיד על המקצועיות וההגינות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר ש. כפר סבא.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
מכירת מחשב נייח מחברת HP והעברה של קבצים ותוכנות אליו מהמחשב הקודם.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מאוד נחמד ומתחשב וגם היה מדויק מאוד. עשה עבודה טובה ונכון לעכשיו נראה שהמחשב בסדר. בנושא של מחיר הוא היה סביר. סך הכל אני שבע רצון :).
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר קלדרון, פתח תקווה.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקן של מחשב נייח אשר כלל הוספת כונן חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה שירותי ומקצועי. מגיע לו עשר בכל תחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין וקולקר, גבעתיים.
משוב: 06/02/2018
תיאור השירות:
טיפול במחשב אסוס שכלל ניקוי פנימי.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, כבר שנה אני רק אצלו. השירות היה אחלה, אין לי מילה רעה להגיד. המחיר הגיון והוא מקצוען. הוא נקבל את האישור שלי להיות באתר ולתת שרות טוב לעוד לקוחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רייצל גרין, רמת גן.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
מצאתי את המספר שלו בפייסבוק ולא ידעתי עד כמה יהיה אמין, אחרי שהוא נתן לי שרות אני ממליצה עליו. התקשרתי אליו, הטיפול היה מהיר ותוך יום הוא החזיר לי את המחשב. אם יש משהוא אחראי זה הוא, מבין היחידים שמגיע בדקה שנקבע מראש ולא עובד על לקוחות. כולם ממליצים עליו ובוטחים בו בעיניים עצומות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיניה ח. רמת גן.
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב של חברת דל שכלל התקנת תוכנת אופיס.
חוות דעת:
לא הצלחתי להתקין את האופיס במחשב, הוא הגיע והצליח לעזור לי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל שטרן, רמת גן.
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב של חברת דל שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
המחשב היה איטי ומאוד כבד. הוא בא מהר ותקתק את העבודה, כשמשהו לא הסתדר שוב פעם הוא הגיע וסידר במהירות. הוא רציני ועושה את העבודה עד הסוף. אני מרוצה, עכשיו המחשב מהיר כמו חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופר ניניו, רמת גן.
משוב: 07/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד שכלל טיפול בהארד דיסק.
חוות דעת:
הוא טוב, דיברתי איתו בטלפון וביקשתי שיעזור לי לתקן את המחשב, באותו יום הוא הגיע ועשה את העבודה. לעכשיו המחשב עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק