מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.64
מחיר 9.18
איכות 9.37
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענבר פתחיה, פתח תקווה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים של חברת טורנדו על קיר בטון.
חוות דעת:
נתנאל בחור מקסים, בחרתי אותו בעיקר בעקבות התגובות שהוא קיבל באתר על היותו קודם כל בן אדם והוא באמת הוכיח את עצמו בפן הזה וגם כבעל מקצוע, חבל על הזמן. הגיע אלינו בזמן, השאיר אחריו נקי וייעץ לי לגבי ההתקנה כשראה שאני מתרחק צפונה מידי. אדם הגון ובאמת היה תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אינה אורין, פתח תקווה.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי ניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
מצוין! מאוד מקצועי, מדויק ויעיל. אמר לנו מה הבעיה בטלפון ואמר לנו איך לפתור אותה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי חקשורי, פתח תקווה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
ביקור למטרת התקנת מזגן.
חוות דעת:
נתנאל הגיע אלי כדי להתקין מזגן שכדי להתקין אותו צריך להזיז דוד שמש שחוסם אז לא התקין, אבל סך הכל היה ממש אחלה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל א. פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיב לי מיד ובא באותו יום ותיקן לי את הנזילה. הוא היה נחמד, אדיב וסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב גרזוטיס, גבעת שמואל.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
המזגן שלי התקלקל אז נתנאל הגיע לבדוק אותו. הוא נתן לי הצעות מחיר להחלפה או לתיקון אבל המחיר לדעתי היה יקר מאוד אז וויתרתי.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עוזי צורף, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, בא מהר, הכל היה בסדר גמור, הוא פתר את הבעיה. שירות טוב, ואמין. לדעתי המחיר טיפה יקר אבל אני לא מתמצא.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה צנגר, פתח תקווה.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
תיקון וקיבוע מזגן מרכזי שנותק.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה. התרשמתי שהוא מקצועי, הגיע מעל ומעבר למצופה בזמן והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר בירנצוויג, פתח תקווה.
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי מחברת פמילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עבד בצורה נקייה ומסודרת. מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל אביב, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 1 כוח סוס של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר. הוא היה ממש על הכיפאק. הוא הגיע מהיום להיום. לא היה מקום לשים את המנוע והוא הסביר את הבעיה הסביר למה זה מורכב להתקין בדרך הרגילה והציע חלופות. הוא ממש היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ו. פתח תקווה.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי נזילה במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע והסביר לי שעדיף לקנות מזגן מאשר לתקן. הוא לקח סכום רק על הביקור וסגרנו על מחיר נמוך יותר ממה שקבענו קודם. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי. הכול בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 271 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק