מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.81
מחיר 9.56
איכות 9.83
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס עמיר, ירושלים.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הסביר לנו בדיוק מה עלינו לעשות כדי שהמזגן יעבוד כמו שצריך, סה''כ מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
בת שבע נלסון, ירושלים.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחוט חשמל של המנוע במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע עוד באותו היום שהתקשרתי. בהתחלה חשב שהבעיה בכרטיס, אבל לא רצה להחליף מבלי לבדוק כמו שצריך ובאמת בהמשך הוא גילה שזו בעיה אחרת. היה מקצועי, יעיל וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה קונרט, מודיעין.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה ופירק והרכיב את המזגן וזה פתר לנו את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד והגיע בזמן. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ד. מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אלעד בא, תיקן ממש מהר, לקח סכום נמוך והוגן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו כהן, ירושלים.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מאיץ למזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, זמין, נעים, הוא גבה מחיר שלדעתי היה מעט יקר אך הוא עשה את העבודה כמו שצריך ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי לוי, ירושלים.
משוב: 21/06/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי ומהימן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גל בטאש, ירושלים.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מאיץ במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הוא הגיע בזמן, הייתה סוג של אי נעימות מצידי, ביקשתי שיגיע ובסוף לא יכלתי לענות לטלפון. אחר-כך התקשרתי והוא הגיע ממש מהר. המחיר היה הוגן, הוא בדק את הבעיה וטיפל בזה ברגע. הוא אפילו השאיר לי שלט מתנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי גוטגליק, ירושלים.
אשרור: 24/06/2020
משוב: 22/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק מור, ירושלים.
משוב: 16/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ברטרנד, ירושלים.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
שינוי רכיב אלקטרוני במצג של הטמפרטורה. לא היה תיאום בין המנוע לחלונית בה מופיע מספר הטמפרטורה.
חוות דעת:
היה אחלה, עשה עבודה טובה . השקיע הרבה זמן כדי להבין מה הבעיה וטיפל במהירות יחסית. היה ממש זמין גם אחר כך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 283 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק