מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.82
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס עמיר, ירושלים.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הסביר לנו בדיוק מה עלינו לעשות כדי שהמזגן יעבוד כמו שצריך, סה''כ מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
בת שבע נלסון, ירושלים.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחוט חשמל של המנוע במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע עוד באותו היום שהתקשרתי. בהתחלה חשב שהבעיה בכרטיס, אבל לא רצה להחליף מבלי לבדוק כמו שצריך ובאמת בהמשך הוא גילה שזו בעיה אחרת. היה מקצועי, יעיל וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה קונרט, מודיעין.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה ופירק והרכיב את המזגן וזה פתר לנו את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד והגיע בזמן. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ד. מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אלעד בא, תיקן ממש מהר, לקח סכום נמוך והוגן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנוו שמש, ירושלים.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפוח במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
ראשית הוא הגיע ביום שקבענו, גבה מחיר הוגן לחלוטין והיה אחראי מאוד. הוא היה נחמד, אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה דרומי, ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת למזגן עילי של אלקו.
חוות דעת:
אלעד היה מצוין, הגיע אלי תוך כמה שעות, עשה בדיקה יסודית וגילה שאין איזו בעיה גדולה, הסביר בדיוק מה קרה וגבה רק על ביקור. ברור לי שאחזור אליו אם אצטרך בעתיד! שנים על שנים הייתי עם מישהו אחר אך הוא עשה עלי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה א. ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן.
חוות דעת:
אני חושבת שהוא בסדר גמור. הוא עשה רושם טוב, הוא הגיע בזמן ועבד מהר.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדנה בן-עמי, ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 23/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון רוזנברג, ירושלים.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 כרטיסים במזגן אינוורטר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הוא היה רציני ואחראי, היה נחמד והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ויקי ש, ירושלים.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת אלקטרה אחד וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
זה היה עבור אמא שלי והיא מאד מרוצה. הוא היה נעים, מקצועי, עמד בזמנים והכל היה בסדר. בנוסף, הוא לקח מחיר טוב, עשה את העבודה מהר והגיע יום אחרי שדיברה איתו. אנחנו ממש ממליצות עליו. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 201 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק