מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.56
איכות 9.84
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס עמיר, ירושלים.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הסביר לנו בדיוק מה עלינו לעשות כדי שהמזגן יעבוד כמו שצריך, סה''כ מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בת שבע נלסון, ירושלים.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחוט חשמל של המנוע במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע עוד באותו היום שהתקשרתי. בהתחלה חשב שהבעיה בכרטיס, אבל לא רצה להחליף מבלי לבדוק כמו שצריך ובאמת בהמשך הוא גילה שזו בעיה אחרת. היה מקצועי, יעיל וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה קונרט, מודיעין.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה ופירק והרכיב את המזגן וזה פתר לנו את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד והגיע בזמן. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ד. מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אלעד בא, תיקן ממש מהר, לקח סכום נמוך והוגן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון דיין, ירושלים.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל לוטם, ירושלים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
אלעד הגיב אומנם מיידית וגם הגיע בזמן קצר להתקין את המזגן, העבודה היתה מהירה וממנה אני בהחלט מרוצה, אבל הפניתי אליו ידידה להתקנה נוספת ושם היו הבעיות: קבע מועד ולא הגיע, גם את השניים הבאים דחה וכבר לא השיב להודעות שלי, לבסוף הודיע שלא יגיע כלל. אני לא יכול לקבל חוסר שקיפות ועדכון, היה מצופה שבשלב מוקדם יודיע כי עדיף לנו לפנות למתקין אחר. בכל מה שקשור לעבודה שנקרא אליה היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי הופמן, ירושלים.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עילאיים.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. מקצועי, אדיב ונעים. אני מרוצה מהעבודה. דבר אחר שאני לא מרוצה שהעבודה לא נראית אסתטית במאה אחוז. מעבר לזה אני מאד מרוצה. העמידה בזמנים שלו טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי וולף, ירושלים.
אשרור: 16/05/2020
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל החלפת קונטקטור.
חוות דעת:
לא נכחתי בזמן העבודה כי בסוף לא יכלתי להגיע אבל הוא דיבר איתי בטלפון תוך כדי העבודה והתרשמתי ממנו לטובה. היה קשה לקבוע איתי והוא היה ממש זמין וניסה למצוא זמן שאוכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף אלוני, ירושלים.
משוב: 16/05/2020
תיאור השירות:
החלפת זוג קבלים ביחידה חיצונית של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אינה אלישר, ירושלים.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה, אנחנו מרוצים מאוד, היה עשר. הוא בא בזריזות, בדק, קנה את כל החומרים שצריך והתקין את המזגן בצורה טובה מאוד. גם המחיר היה הכי זול מכולם. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 267 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק