מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.76
מחיר 9.62
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס עמיר, ירושלים.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הסביר לנו בדיוק מה עלינו לעשות כדי שהמזגן יעבוד כמו שצריך, סה''כ מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
בת שבע נלסון, ירושלים.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחוט חשמל של המנוע במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע עוד באותו היום שהתקשרתי. בהתחלה חשב שהבעיה בכרטיס, אבל לא רצה להחליף מבלי לבדוק כמו שצריך ובאמת בהמשך הוא גילה שזו בעיה אחרת. היה מקצועי, יעיל וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה קונרט, מודיעין.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה ופירק והרכיב את המזגן וזה פתר לנו את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד והגיע בזמן. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ד. מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אלעד בא, תיקן ממש מהר, לקח סכום נמוך והוגן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי קוץ, ירושלים.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים בשני מזגנים עיליים ואספקת שלט.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הראה לי שמדובר בטיפול מאוד קליל ואין צורך בהחלפת חלקים, עשה עבודות מעבר ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה א. ירושלים.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של מיצובישי.
חוות דעת:
היה מקסים! ידע לכוון אותי מה יתאים לי כי ההתקנה הייתה מאוד מורכבת. עשה לי מחיר טוב ועמד בזמנים. העבודה יפה והיה מאוד זמין וסבלני לשאלות שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם וקסמן, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הלחמת צינור גז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש טוב, הוא אפילו דאג ליצור איתנו קשר אחרי ביצוע העבודה כדי לוודא שהכול עובד כמו שצריך שזה לא מובן מאליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן קטקוף, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד! הזמין את הכרטיס, הגיע בזמן, היה אדיב ונעים הליכות. תיקן במחיר מוצהר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית נ. ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע נורא מהר, איש נחמד, מקסים ונעים, המחיר נראה לנו מעט יקר אך מאחר ואין לי מושג לגבי המחירים הדרושים והוא היה זמין ונחמד היינו מרוצים ממנו! אמליץ עליו ללא ספק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן סב, ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עבד מהר ובאופן איכותי אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק