מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.90
מחיר 9.53
איכות 9.82
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס עמיר, ירושלים.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הסביר לנו בדיוק מה עלינו לעשות כדי שהמזגן יעבוד כמו שצריך, סה''כ מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
בת שבע נלסון, ירושלים.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחוט חשמל של המנוע במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע עוד באותו היום שהתקשרתי. בהתחלה חשב שהבעיה בכרטיס, אבל לא רצה להחליף מבלי לבדוק כמו שצריך ובאמת בהמשך הוא גילה שזו בעיה אחרת. היה מקצועי, יעיל וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר סיני, תל אביב.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
תיקון שתי יחידות של מזגן מרכזי הכולל החלפת פרופלור במדחס וכבלים.
חוות דעת:
מדובר בדירה של חיילים בודדים שהמזגן קרס לגמרי. פניתי לאלעד ותוך חצי שעה הוא כבר היה אצלם בדירה. תוך יומיים הוא תיקן והם מבסוטים, המזגן עובד פיקס עכשיו וזה אחרי שטכנאים לפניו ניסו לרמות אותם. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו ממנו, מהמחיר, מהיחס ומהמהירות. לא יכולתי לבקש בעל מקצוע יותר טוב. היה ממש כיף שמצאנו אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ברקוביץ, מודיעין.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מזגן מרכזי שלא קירר.
חוות דעת:
היתה בינינו אי הבנה, אבל בסוף היה הגון והחזיר את הכסף.
איכות
4
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
6
כללי
גירסאות
לינדה קונרט, מודיעין.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון למזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה ופירק והרכיב את המזגן וזה פתר לנו את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד והגיע בזמן. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ד. מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אלעד בא, תיקן ממש מהר, לקח סכום נמוך והוגן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם מ. ירושלים.
אשרור: 24/09/2020
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים ותיקון תקלה באחד מהם.
חוות דעת:
היה מצוין. בא מהר, עבד טוב והיה הגון בכל מובן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני שרודר, ירושלים.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר גורק, ירושלים.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת 2 קבלים וניקוי 4 מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נראה שעשה עבודה טובה ותיקן את הבעיה. היה אחלה, הגיע בזמן, יצר קשר והכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה שמעוני, ירושלים.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת 5 מזגנים מחברת תדיראן וג'ניראל אלקטריק וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
היה מצוין! מבחינת העבודה והאישיות, עמד בזמנים, עשה עבודה טובה, היה ממש כמו בתכנית "יצאת צדיק" אחרי כל הבדיקות גבה מחיר רק על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 343 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק