מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.66
איכות 9.83
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאיר ו. ירושלים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת תדריאן.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה נחמד, הגיע בזמן ומצא שהמזגן עובד ולא צריך לתקן. הוא השקיע את כל הזמן שהיה לו כדי לראות שבאמת הכל תקין. אני מרוצה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי מנחם, ירושלים.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן אלקטרה מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע מהר ופתר את הבעיה בצורה מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אטיאס, ירושלים.
משוב: 16/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל קורן, ירושלים.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגנים של חברת תדריאן.
חוות דעת:
שירות מצוין מאוד, עבד יפה ותיקתק את העבודה, יש לי רק מילים טובות, עבד כמה שעות טובות, מנומס, אדיב, מסודר ונקי. איש יקר, הגיע עם הפועלים שלו שגם היו אדיבים והשתדלו לא ללכלך, מגיע לו ציון הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כהן, ירושלים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי בעל 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הגיע בזמן, מאוד אדיב ומסביר פנים, חשבנו שהמזגן לא מחמם והוא הסביר על השלט והראה שאין בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה שמיר, ירושלים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע במזגן עילי של חברת תדיראן בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הזמן תגובה היה טוב, אכפתי, עמד בזמנים, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה טובה והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוה קימל, ירושלים.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! יסודי, אמין, אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי ויגדור, ירושלים.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
הפשרת קרח במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאד זמין, מהיר ונעים. הגיע, עשה את העבודה צ'יקצ'ק והיה כיף לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי א. ירושלים.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי חלקים במזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, הוא בא, היה אדיב, שירותי, ידע בדיוק מה אני צריכה, עשה את מה שצריך וזהו, הוא היה מקצועי מאוד. המזגן שלנו הוציא טיח שחור, אז הוא פירק אותו לחלקים, ניקה הכל, החזיר ועכשיו הוא עובד בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מיכל דביר, ירושלים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן רגיל של חברת אורן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע מהר, מקצועי, הסביר לי מה הוא עושה לאורך כל הדרך, הסתכל על עוד מזגן שיש בבית כי רציתי לבדוק שהכל בסדר, התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 220 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק