מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.71
מחיר 9.49
איכות 9.74
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון רוזנברג, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 כרטיסים במזגן אינוורטר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הוא היה רציני ואחראי, היה נחמד והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מיכל ארנון, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי ובמזגן נוסף חיבור שקע חיצוני.
חוות דעת:
הוא עשה הכל על הצד הטוב ביותר, הגיע קצת באיחור והמחיר היה סביר.
איכות
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי קרת, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים ומילוי גז.
חוות דעת:
היה אחלה! שירות אדיב מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי נתן, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדיקה והמליץ לי לבדוק אם יש עליו אחריות במקום לדרוש תשלום על עבודה. הוא היה מאוד הוגן מבחינת עלות הביקור ובנוסף המידע שנתן לי היה נכון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה גלר, ירושלים.
משוב: 07/06/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל פרוינד, ירושלים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה עשר! הגיע בזמן, בדק מה שצריך והיה הוגן גם במחיר. התרשמתי שהוא מקצוען חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעה כהן, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיצים במזגן רגיל.
חוות דעת:
אלעד הגיע בפעם הראשונה תוך כמה שעות משיחת הטלפון שלנו, הבין מה התקלה והזמין לי את החלקים החלופיים. הוא חזר אליי יום אחרי שקיבל את החלקים ותיקן הכל בעזרת עוד עובד, והכל היה בסדר גמור. הוא ביקש מחיר סביר בעיני והיה מאוד שירותי ומקצועי. בינתיים נראה שהמזגן עובד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר שבו, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון כבל חשמל במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה. הוא בא ובדק, אמר מה הוא חושב שהכי נכון וביצע בהתאם. מדובר במזגן מאוד ישן ועדיין הצליח למצוא פתרון שנתן מענה נכון לעכשיו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה שמר, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שני פרופלורים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מדהים! ביום ראשון בבוקר יצרתי איתו קשר והוא הגיע כבר בערב לבדוק את המזגן שלא קירר. הוא בדק את המנוע, את הגז ואת מה שרלוונטי והגיע למסקנה שהבעיה בפרופלורים. הגיע יום למחרת עם החלקים והחליף, והמזגן עכשיו עובד מעולה. הוא מקצועי, מהיר ואמין. המחיר שלקח מאוד טוב, ציפיתי לשלם אפילו יותר. אני לא רגיל לכאלה בעלי מקצוע טובים! גם אשתי וגם אני נהנו מאוד מהשירות, הלוואי שכל בעלי המקצוע ילמדו ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר וירט, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
חיווט חוטים במדחס מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, איתר את התקלה די מהר ומצא לה פתרון יעיל וחסכוני. איחר מעט וגבה מחיר סביר לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק