מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.94
מחיר 9.68
איכות 9.76
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן סהר, ירושלים.
אשרור: 06/05/2020
משוב: 07/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מטוחן אשפה.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שני יוסף, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדסה די, רמת השרון.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת טוחן אשפה שלא עבד.
חוות דעת:
נתנאל היה מקסים, חביב, אדיב ומקצועי. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. אי אפשר היה לתקן לגמרי את הטוחן אז הוא סידר אותו שבינתיים נוכל להשתמש בו עד שנשלח למעבדה ולקח תשלום רק על עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ע. אבן יהודה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. ק. תל אביב.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בטוחן אשפה שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
בדיעבד, כשנתנאל הגיע התברר שמדובר בתקלה חשמלית בחיבור המתג לחשמל (חדירת מים). נתנאל חיבר מחדש את המתג, אטם היטב וגם הוסיף איטום סיליקון כדי להבטיח שלא יחדרו מים. לקח עלות ביקור בלבד. גם מקצועי, גם אמין וגם מחיר מצויין - צדיק כפול 3!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד! הוא הגיע אליי כדי לבצע בדיקה לטוחן אשפה שהתקלקל וממש הסביר לי הכול לפרטי פרטים, הוא אמר שכדאי להחליף מנוע אבל זה היה יקר אז החלטתי לא להמשיך, הוא היה אדיב מאוד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ל. נתניה.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת במקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נתנאל הגיע במהירות, היה שירותי מאוד, גבה תשלום הוגן והכי חשוב, מקצועי!היה מצוין, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל טויטו, נתניה.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז והחלפת צינורית.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, המחיר הוגן, מקצועי, אדיב ונחמד, בכללי היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק פינקלשטיין, נתניה.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
חיבור מדיח כלים לביוב והחלפת סיפון.
חוות דעת:
נתנאל הוא בן אדם מדהים! בחור רציני, אמין ומקצועי, ישר וכנה. ניקה אחריו והשאיר מקום מסודר, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן. הלוואי שיהיו עוד הרבה אנשי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאב דנינו, אודים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
אחלה בחור, הגיע בזמן אפילו הקדים קצת, עשה את העבודה במקצועיות ובמהירות, הוגן במחיר והכל נעשה באווירה טובה, אני ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק