מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבירם
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.78
מחיר 9.76
איכות 9.75
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 60 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון שר, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף ג. תל אביב.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורת מטבח בתקרה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא הגיע מהר והמחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית עמרמי, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תליית מדפים, הזזת ארוניות, הדבקת פסים נגד החלקה במדרגות, החלפת נורות והסרת צלון.
חוות דעת:
אחלה שירות! אבירם נחמד ואמין ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חסיה ב. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב אמיר-כהן, הוד השרון.
אשרור: 19/09/2020
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מתלה מתכוונן של טלוויזיה ומתקן לדייסון בקיר בטון.
חוות דעת:
הוא מעולה. היה מאוד אחראי, הוא וידא איזה סוג קיר יש לי ואיזה מתקן אני צריכה. הוא הנחה אותי מה לקנות, המליץ לי על אנשים אחרים בנוגע לדברים שהוא לא עושה. היה מאוד הוגן גם במחיר והיה כל כך אכפתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעה בורשטין, רמת השרון.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
תיקון גדר בנויה בגינה, השלמת לבנים שנפלו, תיקון זווית ניקוז באמבטיה והחלפת צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, היה מקצועי, ענייני, עשה את העבודה ביעילות ובזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רתם גבע זינגר, ראש העין.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
הרכבת ארונית, כיור, ברז, סיפון ומראה בחדר אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
איש מקצוע נהדר! הייתי מרוצה מהנכונות להיות זמין בהקדם האפשרי. מעדכן זמנים וחוזר לשיחות והודעות. אבירם ביצע את העבודה בנועם, בשלווה, סדר ונקיון מופתי ובמקצועיות ובחיוך. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה קורמן, ראש העין.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מרצפת במרפסת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה בסדר אך אני לא מרוצה מהתוצאה הסופית.
איכות
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
משה אקנין, ראש העין.
אשרור: 22/07/2020
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
תליית 2 טלויזיות על קירות של ממ"ד.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מבחינתו הוא אמר "קיר זה קיר, לא משנה לי על מה תולים, זה לא משפיע על המחיר, יש לי את כל הציוד הדיבלים הברגים, כל מה שצריך". הוא הגיע בבוקר, בשקט, מסודר, עם כל הציוד, עשה את העבודה במהירות הבזק, באדיבות ונעימות. חוויית שרות יוצאת דופן לטובה. מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר נ. קרית אונו.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
הרכבת בסיס מעץ למיטה, החלפת רצועה לתריס גלילה והתקנת מתלה למגבות בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 60 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק