מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.78
מחיר 9.63
איכות 9.80
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי שמרלין, בני ברק.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי 3 וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה שכללה עבודות גבס בתקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה עשר! הוא נתן הצעת מחיר ללא עלות והיא הייתה טובה יותר מההצעות האחרות שקיבלתי. הוא עמד בלוח הזמנים שקבענו, תיאם עם איש הגבס ושילם לו בעצמו. העבודה מבחינת איכות הייתה ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות והמזגן עובד מעולה! הכל היה ממש מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דינה מרקוס, רמת גן.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
החלפת כאבל מזגן שנשרף.
חוות דעת:
הכל היה עשר! הוא היה ממש אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה יפה, ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה נדב, רמת גן.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הבדיקה הייתה לשביעות רצוני, הוא היה נעים והגיע בזמן. גבה סכום הגיוני לביקור ולבדיקה לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה ר. גבעתיים.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה פינדר, רמת השרון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
העבודה לא התבצעה אצלי בבית אבל הבנתי שהוא היה מצוין. היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. גם המחיר היה הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה גייר, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיע בזמן, מדבר ומסביר, לקח מחיר הוגן ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אמבון, הוד השרון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה סבבה! הייתי מרוצה מכך שהוא חסך לי החלפת לוח במזגן ופתר את הבעיה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מישל אלדר, הוד השרון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מאווררים בחלק החיצוני, תיקון חורים בצנרת ומילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור, הגיע בזמן, שירותי, נחמד, לקח מחיר הוגן, עשה עבודה מהירה וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית מרקוס, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים ישנים, רכישה והתקנה של מזגן חדש.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד ואדיב. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל הסקין, כפר סבא.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
הובלה והתקנה של מזגן מולטי של תדיראן שעליו מחוברים שני מזגנים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יוצאת מן הכלל והתקין הכל לשביעות רצוני. הוא היה ממש בסדר גמור. בא בזמן וביצע את העבודה באותו יום. הוא בחור טוב, מנומס ומקצועי. אני מרוצה לגמרי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק