מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.72
מחיר 9.65
איכות 9.80
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל פ. בני ברק.
אשרור: 26/09/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן, סופרים 10.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע בזמן והתקשורת איתו הייתה טובה. ביצע עבודה טובה ובמחיר סביר. אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלעד שעשוע, גבעתיים.
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שמרלין, בני ברק.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי 3 וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה שכללה עבודות גבס בתקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה עשר! הוא נתן הצעת מחיר ללא עלות והיא הייתה טובה יותר מההצעות האחרות שקיבלתי. הוא עמד בלוח הזמנים שקבענו, תיאם עם איש הגבס ושילם לו בעצמו. העבודה מבחינת איכות הייתה ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות והמזגן עובד מעולה! הכל היה ממש מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה מרקוס, רמת גן.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
החלפת כאבל מזגן שנשרף.
חוות דעת:
הכל היה עשר! הוא היה ממש אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה יפה, ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה נדב, רמת גן.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הבדיקה הייתה לשביעות רצוני, הוא היה נעים והגיע בזמן. גבה סכום הגיוני לביקור ולבדיקה לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה ר. גבעתיים.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ה. מתן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילת גז במזגן.
חוות דעת:
הקדים להגיע, עבד ביעילות תוך מתן הסברים על העבודה. עבד נקי ומסודר ווידא שהכל עובד כשורה ולשביעות רצוני. גם לגבי המחיר נתן הסבר מנומק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל משה, הרצליה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון לוח פיקוד במזגן רגיל .
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור בהתחלה, נתן לי הצעת מחיר בטלפון עבור החלפת הקבל, הוא החליף אותו אבל זה לא פתר את הבעיה. אז הוא גילה שהבעיה היא בלוח הפיקוד אז הוא נתן לי הצעת מחיר עבור התיקון ולקח את זה איתו, בהבטחה שיחזיר אותו כשיסיים. כשהחזיר הוא העלה את המחיר עבור התיקון של הלוח בטענה שזה עבור הנסיעות הרבות שעשה אליי. הוא לא העלה את המחיר בצורה דרסטית, אבל זה עדיין היה מאכזב שהוא לא הכליל את הנסיעות בהצעה הראשונית. בנוסף היה קצת קשה לקבוע איתו זמן, לקח לו כשבועיים לחזור- זה לא היה רק אשמתו, פשוט היה לנו קשה למצוא זמן ששתינו יכלנו.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אלי אוצ'קובסקי, נתניה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במדחס מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל דורון, הוד השרון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
הסדרת ניקוז וצנרת סמויה של מזגן קיים, אספקה והתקנת שלושה מזגנים של חברת תדיראן בעלי 1 כ"ס.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה! עשה את ההתקנה כשהיינו בחו"ל, תיאם מולנו הכל. היה זמין ואפילו הגיע פעמיים כי היה צריך לחזק את החיבורים. וידא והראה לנו שהכל עובד כמו שצריך. איש מקצועי, נחמד ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק