מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.71
מחיר 9.55
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ג'ודי אברמזון, כפר יונה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 1.5 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע ועבד המון זמן כדי לנסות לתקן את המזגן הקודם, לאחר שלא הצליח התקשר להתייעץ וניסה שוב ולבסוף אמר שכנראה אין ברירה ויש צורך במזגן חדש. עצם זה שניסה מאוד מצא חן בעיני, בנוסף הגיע בזמן שקבענו ולמרות שעבד הרבה זמן לא לקח מחיר נוסף על כך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי פיאלקוב, כפר יונה.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
אחלה בחור. רציני, מסודר, הסביר מה הבעיה, תיקן וסידר אחריו. המחיר שגבה הוגן במיוחד בהתחשב בזה שהוא בדק בנוסף שני מזגנים נוספים ללא עלות. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פלג, כפר יונה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, הגיע בזמן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פרנקו, כפר יונה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מספר מזגנים רגילים.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא ישר עלה על הבעיה ועבד בצורה נקייה ומקצועית ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת אפל, כפר יונה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אביחי היה מאוד נחמד ואדיב, הוא שיקף את הבעיה ,הציע פתרונות ועבד באופן מאוד נקי ומסודר. עלות העבודה הייתה הוגנת והתרשמנו לטובה. חשוב לי לציין שהוא מאוד השתדל לתת מענה מידי והגיע מהיום להיום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד שבי, פרדסיה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת מידאה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא לא מצא תקלה ושום סיבה לכך שהמזגן לא יעבוד אז הוא ניקה אותו וזה עזר. השירות שלו היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתלי ביונד, הרצליה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שלושה שלטים למזגנים, תיקון שלטים קיימים וניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי וחמישה מזגנים רגילים.
חוות דעת:
עשר על הכל! אחלה בחור. הוא עשה עבודה טובה והיינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור לוברנסקי, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון רעידות מנוע במזגן של חברת טורנאדו.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! בעל המקצוע הגיע בזמן, היה אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איבי כ. רמת גן.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת תדיראן שכללה פירוק מזגן ישן ואספקת המזגן החדש.
חוות דעת:
אביחי היה אחלה, מאוד נחמד ונעים. עשה את העבודה כמו שצריך למרות שהייתה מורכבת והכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נחום פוליאקוב, נתניה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
מכירה והתקנה של מזגן אלקטרה מולטי אינוורטר 3 חלקים.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור, איש מקצוע שיודע את העבודה, חרוץ, בא בזמן, עשה עבודה קשה וסיים הכל באותו יום. הגיב מהר לקריאה וחזר אלי מיד, הוא איש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 151 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק