מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.70
מחיר 9.52
איכות 9.59
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי זיידנר, הרצליה.
משוב: 05/06/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש תדיראן 2 כ"ס.
חוות דעת:
הכי טוב שיש! עבד מהר נקי, מקצועי וההתקנה יפה למרות שמיקום היחידה החיצונית היה בעייתי. התוצאה יפה וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ל. הרצליה.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי בעל 3 וחצי כוחות סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה פיקס, אמין, מענה מהיר, נחמד מאוד, עשה עבודה מקצועית, היה נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד טנא, הרצליה.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכול היה טוב, תיאם איתנו, שמר על קשר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה בר- גיל, רמת השרון.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה ממש! הוא הגיע בדיוק בזמן, ביצע את העבודה ביעילות, זריזות, מהירות ובמיומנות מקצועית גבוה. השאיר אחריו מקום נקי, מסודר ובנוסף, הוא נעים הליכות, אדיב ומגיע לו אף מעבר ל-10! - יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתלי ביונד, הרצליה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שלושה שלטים למזגנים, תיקון שלטים קיימים וניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי וחמישה מזגנים רגילים.
חוות דעת:
עשר על הכל! אחלה בחור. הוא עשה עבודה טובה והיינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שפיגלמן, הרצליה.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של תדיראן ומזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה לשביעות רצוני הרבה! הגיע בזמן והמחיר שלו היה הוגן. הוא דוגמה למתקין מעולה ובעל מקצוע מהשורה הראשונה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל פרי פרי, הרצליה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי 2 פילטרים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ונחמד, הגיע מהר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ר. הרצליה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה תקולה של שני מזגנים.
חוות דעת:
הם היו מצוינים, מקצועיים ושירותיים מאוד. הגיעו בזמן שנקבע ואיתרו את התקלה במשאבה של המזגנים שגרמה להצפת תקרה בתוך הבית. היה שירות טוב ונגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל משה, הרצליה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון לוח פיקוד במזגן רגיל .
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור בהתחלה, נתן לי הצעת מחיר בטלפון עבור החלפת הקבל, הוא החליף אותו אבל זה לא פתר את הבעיה. אז הוא גילה שהבעיה היא בלוח הפיקוד אז הוא נתן לי הצעת מחיר עבור התיקון ולקח את זה איתו, בהבטחה שיחזיר אותו כשיסיים. כשהחזיר הוא העלה את המחיר עבור התיקון של הלוח בטענה שזה עבור הנסיעות הרבות שעשה אליי. הוא לא העלה את המחיר בצורה דרסטית, אבל זה עדיין היה מאכזב שהוא לא הכליל את הנסיעות בהצעה הראשונית. בנוסף היה קצת קשה לקבוע איתו זמן, לקח לו כשבועיים לחזור- זה לא היה רק אשמתו, פשוט היה לנו קשה למצוא זמן ששתינו יכלנו.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אלון רסניק, רמת השרון.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני וצינור במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד, פשוט היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 170 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק