מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.71
מחיר 9.63
איכות 9.76
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד שפיגלמן, הרצליה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של תדיראן ומזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה לשביעות רצוני הרבה! הגיע בזמן והמחיר שלו היה הוגן. הוא דוגמה למתקין מעולה ובעל מקצוע מהשורה הראשונה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורלי ר. הרצליה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה תקולה של שני מזגנים.
חוות דעת:
הם היו מצוינים, מקצועיים ושירותיים מאוד. הגיעו בזמן שנקבע ואיתרו את התקלה במשאבה של המזגנים שגרמה להצפת תקרה בתוך הבית. היה שירות טוב ונגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל משה, הרצליה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון לוח פיקוד במזגן רגיל .
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור בהתחלה, נתן לי הצעת מחיר בטלפון עבור החלפת הקבל, הוא החליף אותו אבל זה לא פתר את הבעיה. אז הוא גילה שהבעיה היא בלוח הפיקוד אז הוא נתן לי הצעת מחיר עבור התיקון ולקח את זה איתו, בהבטחה שיחזיר אותו כשיסיים. כשהחזיר הוא העלה את המחיר עבור התיקון של הלוח בטענה שזה עבור הנסיעות הרבות שעשה אליי. הוא לא העלה את המחיר בצורה דרסטית, אבל זה עדיין היה מאכזב שהוא לא הכליל את הנסיעות בהצעה הראשונית. בנוסף היה קצת קשה לקבוע איתו זמן, לקח לו כשבועיים לחזור- זה לא היה רק אשמתו, פשוט היה לנו קשה למצוא זמן ששתינו יכלנו.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אלון רסניק, רמת השרון.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני וצינור במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד, פשוט היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה פינדר, רמת השרון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
העבודה לא התבצעה אצלי בבית אבל הבנתי שהוא היה מצוין. היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. גם המחיר היה הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורן דואני, הרצליה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גז במזגן עילי 1 כח סוס.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אניאלה שביב, הרצליה.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל ישן, בו התפרק המאוורר.
חוות דעת:
עשר בכל הדברים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב מזרחי, רמת השרון.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון רעשים כתוצאה מויברציה בשני מזגנים ישנים.
חוות דעת:
היה מצוין, לקח תשלום רק על ביקור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ינאי, רמת השרון.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית בן שחר, הרצליה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני של מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היחס והשירות היו מצוינים, אני מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 135 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק