מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.73
מחיר 9.60
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור קופרמן, כפר סבא.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין! תיקן תקלה במזגן מרכזי. הגיע מהר, היה נחמד, מקצועי ונתן שירות מצוין. הפגין תשומת לב לתקלה, לא מיהר לסיים וגבה מחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל ג. רעננה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, היה נחמד. עשה את העבודה במהירות ובמקצועיות. היה באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אמבון, הוד השרון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה סבבה! הייתי מרוצה מכך שהוא חסך לי החלפת לוח במזגן ופתר את הבעיה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מישל אלדר, הוד השרון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מאווררים בחלק החיצוני, תיקון חורים בצנרת ומילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור, הגיע בזמן, שירותי, נחמד, לקח מחיר הוגן, עשה עבודה מהירה וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל מור, כפר סבא.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה ממזגן בקומה מעל.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הוא היה סבלני, בעל אורח רוח, עלה וירד איתי והייתי בהחלט מרוצה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שפיר, כפר סבא.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור. אביחי מקצועי וגם אדיב. הוא תיקן משהו קטן אבל לא את הבעיה העיקרית שבשבילה קראתי לו כי הוא אמר שזו עבודה גדולה והחלטתי לוותר עליה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותי ב. רעננה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שהרעיש וניקוי פילטרים
חוות דעת:
היה מעולה! נתנו טיפול מיידי למזגן שלא עבד וגם ביקשנו הצעת מחיר להחלפה של המערכות בבית נתנו שירות מהיר למרות שבאו רק לתת הצעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה יגנס, כפר סבא.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מחברת תדיראן שכלל החלפת רגש.
חוות דעת:
הוא מקצועי ממש בסדר גמור. הוא הגיע לעמותה אוהבת חיות ביום שישי ותיקן את המזגן בחתוליה. הוא ממש הציל הרבה חתולים אף אחד לא היה מוכן לבוא והוא שיחק אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פרנקו, כפר יונה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מספר מזגנים רגילים.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא ישר עלה על הבעיה ועבד בצורה נקייה ומקצועית ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד חביון, נתניה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ומאוד הוגן. הגיע כי המזגן לא קירר, סידר שם את המגעים והעניין הסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק