מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רון
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.66
מחיר 9.21
איכות 9.41
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסנדר אייל, תל אביב.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
צביעת קיר במקלחת, תיקון איטום בחלון ואיטום השיש במטבח וכיור של המקלחת באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ונחמד. העבודה שעשה נראית טוב וגם המחיר שגבה עבור העבודה סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דלית שני, תל אביב.
משוב: 14/12/2017
תיאור השירות:
איטום באמבטיה ותיקון של רטיבות בתקרה.
חוות דעת:
הוא מדהים אני ממליצה עליו בחום! אני סומכת עליו בעניים עצומות, הוא עוזר לי המון פעמים ויש לו ידי זהב. הוא בן אדם מאוד הגון וישר גם מבחינת העבודה וגם מבחינת התשלום. כן ירבו כמוהו בעלי מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ר. נס ציונה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
עבודת איטום בקיר בחדר אמבטיה, התקנת גוף תאורה ותיקון מספר מדפים בארון שנפלו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה כמה דברים קטנים בבית ונראה שעשה עבודה טובה. הגיע בזמן והיה נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בטש, מודיעין.
משוב: 08/06/2018
תיאור השירות:
תיקון טיח וצבע במקלחת לאחר רטיבות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. ש. רחובות.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תליית מנורות והתקנת אבזירי אמבטיה.
חוות דעת:
לא היה כ"כ טוב. הוא נתן הצעת מחיר לפני שהגיע ובסוף לא ביצע את כל מה שנכלל בהצעה אבל לקח את מלוא הסכום.
איכות
7
מחיר
2
זמנים
7
יחס
7
5
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
הדבקת מרצפות ותיקון כתמי חלודה באמבט.
חוות דעת:
היה אדיב, הקפיד על בטיחות, מאוד תקשורתי (בתיאומים לפני הגעתו), נתן הסבר מלא על מה שעשה ועל המשך טיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/03/2018
תיאור השירות:
הרכבה וחיבור לקיר ארון מקלחת וכיור, התקנת מוט למקלחת ותליית מנורה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מקסים והיה נעים לעבוד איתו. לגבי העבודה הייתי קצת פחות מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דור א. תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
חידוש רובה ותיקוני שפכטל וצבע.
חוות דעת:
רוו עשה עבודה מצוינת אצלי בדירה. רואים שיש לו ידיים טובות. עבד יעיל, נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב רוזנבלט, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה מחדש של כיור בשירותים שהתנתק מהקיר.
חוות דעת:
אחלה שירות, עשה עבודה טובה, היה נחמד והגיע מהר, לגבי המחיר אני לא יודע אבל חוץ מזה אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו ח. תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בקיר וביצוע שכפטל וצביעת הקיר.
חוות דעת:
היה מצוין. ממש אחלה שירות, הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי והוא השאיר נקי ומסודר לאחר שסיים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק