מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.84
מחיר 9.75
איכות 9.60
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלי הריסון, הוד השרון.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד, הסביר לי על העבודה וביצע אותה בצורה מקצועית ורצינית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
נגה בצלאל, כפר סבא.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
מדהים! הוא היה זמין ואדיב ממש, נתן מחיר טוב וענה על כל הציפיות שלי. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ביג, הוד השרון.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע בדירה.
חוות דעת:
היה מעולה, אדיב, נחמד, הגיע בזמן כמו שצריך, החליף שקע שרוף, מקצועי מאוד והיה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי פרידמן, כפר סבא.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפה כוללת של כל ארון החשמל הביתי עקב דליפת מים שגרמה לקצר מלא ואיתור מקור הנזילה ואיטומה.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון סלאח, הוד השרון.
משוב: 16/11/2019
תיאור השירות:
הפרדה והעברה של לוחות חשמל במוסך, עבודות בגבס ועוד.
חוות דעת:
אני ממליץ בחום! הוא הגון וישר, עומד בזמנים ויש לו איכות עבודה טובה. כמו שסיכמנו ככה עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בבלי, שוהם.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר, התנור באמבטיה לא חימם והוא עלה על התקלה, בא בזמן והמחיר היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמעון יחזקאל, אלעד.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע שרוף.
חוות דעת:
חבל על הזמן איזה בעל מקצוע! ישר עלה על התקלה, היה ממש מקצועי, המחיר היה ממש סביר, לא בשמיים והכי חשוב אצלי זה שהוא השאיר אחריו נקי. איזו עבודה מעולה הוא עשה ואם היו עוד כמוהו המדינה תיהיה מסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי אלג'ם, אלעד.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
מספר 1! הופתעתי לטובה כי באמת לא האמנתי שיש בעלי מקצוע כאלה, הוא מקצוען, בא בזמן, לקח מחיר הוגן והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אהרון, מודיעין.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מבחינת זמינות, מחיר ויחס. אני מרוצה ממנו מאוד, הוא המליץ לי מה לעשות ולמי לפנות כי זה לא קשור אליו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלמה פרנקל, בני ברק.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בחשמל שנגרם בעקבות תקע רטוב כולל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בנאדם טוב דיבר והתייחס יפה, הגיע בשעה ערב מאוחרת ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק