מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.39
איכות 9.58
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף ש. ראשון לציון.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן, שכלל טיפול בנזילת גז במדחס.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת ולמרות שהתיקון היה מסובך- לא התייאש. לקח על עצמו את המשימה וביצע אותה על הצד הטוב ביותר, בלי שום מאמץ או טירחה מצדי. תקשר כמו שצריך, עמד בלוחות זמנים שנתן ואף הקדים. בחור נחמד, אמין ומומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל דרורי, ראשון לציון.
משוב: 09/05/2018
תיאור השירות:
תיקון חיווט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני איש טוב, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור וחוטים שרופים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שקבענו ואפילו לפניי, נתן הצעת מחיר בטלפון, איתר מיד את הבעיה וראה שיש גם חוטים שרופים אז ביצע תיקון מלא בצורה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחמים יחזקאל, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אמין, נחמד,סבלני, מהיר, יעיל וסופר מקצועי .יש לו ידע נרחב והוא תיקן את התקלה בזריזות. הוא היה הוגן ונתן מחירים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל בוסטוק, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
חיווט מחדש למזגן רגיל של חברת אלקטרה ותיקון תעלות אוויר במזגן ישן בעקבות נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מדהים - 10 בהכל! הוא מקצועי, אמין ויעיל. נחמד והסביר מה שעשה, גם המחיר היה אחלה. הוא היה הגון ונעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דובי אנגלר, רמת גן.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! השירות היה מצוין, הוא הגיע בזמן, הוא אפילו שאל אם הכל בסדר, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר חייט, הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור ומתנע למזגן של חברת אלקטרה 2 כ"ס.
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה אבל ממה שהבנתי הוא היה מאוד אדיב הגיע בזמן עשה את העבודה בצורה מקצועית מאוד ומי שקיבל את השירות היה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ארונסקו, אשדוד.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
רונן עקף בעיית חיווט אלקטרוני שגרמה לכך שהמזגן לא מקרר. הגיע מהר (אפילו הקדים), מצא את הבעיה במהירות, לקח סכום הוגן ואנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארז רענן, תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
קודם כל הוא היה זמין להגיע באותו יום, תוך כמה שעות הגיע, עשה תיאום ציפיות לפני, הגיע ונתן חוות דעת כנה. הוא לא יכל להחליף בסוף אז זה היה רק בדיקה, אבל הוא היה מאוד נחמד ומנומס וההתנהלות שלו הייתה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל חביב, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה כללית במזגן ישן.
חוות דעת:
אבחן שלא שווה לתקן והוא היה בסדר.
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק