מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.71
איכות 9.77
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד כהן, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה שכלל החלפת קונטקטור וכרטיס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! התקשרתי אליו הוא והוא הגיע תוך שעתיים מרגע הקריאה. הוא בן אדם מאוד נחמד, מאוד ענייני, באמת עלה על התקלה בצורה מאוד מקצועית למרות שהיא לא היתה קלה לאיתור וגם הצליח לפתור אותה בצורה ממש יעילה. נוסף על כך הוא לקח מחיר מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ואדים דרגל, ראשון לציון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס מזגן רגיל בעל 3 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
קיבלתי מרונן שירות נהדר והוא עשה עליי רושם מאוד מקצועי, נחמד ויסודי. אחרי שהוא סיים את העבודה הכל עבד מצוין ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ש. ראשון לציון.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן, שכלל טיפול בנזילת גז במדחס.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת ולמרות שהתיקון היה מסובך- לא התייאש. לקח על עצמו את המשימה וביצע אותה על הצד הטוב ביותר, בלי שום מאמץ או טירחה מצדי. תקשר כמו שצריך, עמד בלוחות זמנים שנתן ואף הקדים. בחור נחמד, אמין ומומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל דרורי, ראשון לציון.
משוב: 09/05/2018
תיאור השירות:
תיקון חיווט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני איש טוב, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור וחוטים שרופים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שקבענו ואפילו לפניי, נתן הצעת מחיר בטלפון, איתר מיד את הבעיה וראה שיש גם חוטים שרופים אז ביצע תיקון מלא בצורה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחמים יחזקאל, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אמין, נחמד,סבלני, מהיר, יעיל וסופר מקצועי .יש לו ידע נרחב והוא תיקן את התקלה בזריזות. הוא היה הוגן ונתן מחירים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל אפלויג, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מקצר.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה קופרברג, חולון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע מאוד מהר וגילה את התקלה במהרה. הוא עשה עבודה מקצועית ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה רהב, רמת גן.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לב גרובמן, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת גז ותיקון נזילה בקיר חיצוני בשתי מזגני עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, אדיב, הגיע מהר ועשה עבודה יסודית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 137 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק