מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.85
מחיר 9.78
איכות 9.76
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן אביאני, ראשון לציון.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
טיפול בנזילת מים עבור מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הלוואי ועם כל בעלי המקצוע יהיה לי יחסים כמו עם רונן, קודם כל מבחינת הסבלנות שלו והפתרון של הבעיה, באמת מהבחינה הזאת הוא היה ממש קצר וקולע, גם בזמנים וגם בשירות שלו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איציק פרץ, ראשון לציון.
משוב: 05/07/2020
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צליל מקוב, ראשון לציון.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שטיפטף.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע מאוד מהר, ממש מעכשיו לעכשיו. פתר את הבעיה תוך כמה דקות ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים פדידה, ראשון לציון.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת שלושה מזגנים של חברת תדיראן ואלקטרה.
חוות דעת:
מבחינת השירות הוא היה בסדר אבל מבחינת המקצועיות הוא היה לא משהו לדעתי, לא הצליח לפתור את התקלה, ולא הראה נכונות להיכנס לעובי הקורה. הבעיה לא נפתרה. צריך להזמין טכנאי של החברה.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
כרמית גייר, ראשון לציון.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של בית עסק.
חוות דעת:
היה ממש מקסים ונדיב, הסביר כל מה שהיה צריך. מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד כהן, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה שכלל החלפת קונטקטור וכרטיס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! התקשרתי אליו הוא והוא הגיע תוך שעתיים מרגע הקריאה. הוא בן אדם מאוד נחמד, מאוד ענייני, באמת עלה על התקלה בצורה מאוד מקצועית למרות שהיא לא היתה קלה לאיתור וגם הצליח לפתור אותה בצורה ממש יעילה. נוסף על כך הוא לקח מחיר מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ואדים דרגל, ראשון לציון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס מזגן רגיל בעל 3 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
קיבלתי מרונן שירות נהדר והוא עשה עליי רושם מאוד מקצועי, נחמד ויסודי. אחרי שהוא סיים את העבודה הכל עבד מצוין ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ש. ראשון לציון.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן, שכלל טיפול בנזילת גז במדחס.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת ולמרות שהתיקון היה מסובך- לא התייאש. לקח על עצמו את המשימה וביצע אותה על הצד הטוב ביותר, בלי שום מאמץ או טירחה מצדי. תקשר כמו שצריך, עמד בלוחות זמנים שנתן ואף הקדים. בחור נחמד, אמין ומומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל דרורי, ראשון לציון.
משוב: 09/05/2018
תיאור השירות:
תיקון חיווט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני איש טוב, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור וחוטים שרופים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שקבענו ואפילו לפניי, נתן הצעת מחיר בטלפון, איתר מיד את הבעיה וראה שיש גם חוטים שרופים אז ביצע תיקון מלא בצורה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק