מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.48
מחיר 9.26
איכות 9.28
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתן איון, כפר סבא.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקסים, מהיר, מקצועי, עבד לעניין והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי בן עמי, הוד השרון.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עמד בזמנים ועשה את העבודה במקצועיות. הוא בחור אמין ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בן שמואל, כפר סבא.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
איתור גורמי נזילה מהשירותים וממכונת הכביסה.
חוות דעת:
הייתה לנו נזילה בשירותים ומניקוז מכונת הכביסה, חשבתי שמדובר בסתימה, יוסף הגיע ואמר שאין סתימה. תוך דקות קצרות אמר מצא את הבעיות האמתיות, תופס הגומיה בשירותים ואטימה של ניקוז המכונה. את התיקון בצעתי לבד ויוסף אפילו לא רצה שקל עבור הביקור. מומלץ ביותר, יוסף איש ישר ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שיין, רעננה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
התקנת בר מים מסוג תמי 4.
חוות דעת:
הזמנתי את יוסף והוא היה אחלה. הוא עשה את העבודה כמו שצריך והמחיר היה סביר. הוא גם היה מאוד שירותי, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ס. כפר סבא.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בגינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי, אמין והגון במחיר, הגיע על הבוקר, חפר מטר וחצי לאתר את הנזילה , תיקן במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה רנבשטיין, הוד השרון.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לדשא מלאכותי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה סוף הדרך! העבודה בוצעה עקב פיצוץ בצינור ופיצוצים מרובים באותו צינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אלחסיד, הוד השרון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים.
חוות דעת:
זיהיתי נזילה ממש מול הכניסה לבית, התקשרתי ליוסף, הוא הגיע תוך שעה, הרים בלטות, תיקן, החזיר את הבלטות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות א. כפר סבא.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי לאודון, נתניה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ניתוק מאגר מים בגג הבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר יחסית. האבחנה לא הייתה מדוייקת וחייבה תיקון חוזר. התיקון החוזר לא היה מושלם ובוצע על ידי גורם אחר.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ליאת לב, כפר יונה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור בחדר אמבטיה בעזרת סיליקון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע באותו היום, הייתה לנו נזילה בכיור מונח, ניסה לתקן פעם אחת וזה עדיין נזל, חזר ועשה בשנית איטום של סיליקון. הסביר לנו שבדרך כלל לא אוטמים עם סיליקון בכיור מהסוג שיש לנו אבל בגלל שמישהו כבר שם לנו סיליקון, המשיך עם החומר הזה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק