מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.69
מחיר 9.30
איכות 9.64
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים ק. פתח תקווה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון שלטים.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יעקב הרשקוביץ, פתח תקווה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי שלא קירר כמו שצריך, ותיקון של מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא לא זיהה קצר שהיה במערכת החשמל. כמו כן המזגן היה במצב לא טוב ונדרשתי להחליפו בהמשך. המחיר שהוא גבה לטעמי היה מעט יקר.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
בני כהן, פתח תקווה.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון סדק בפרופלור המזגן.
חוות דעת:
קודם כל היה זמין בקיץ הבוער. איתר את התקלה, סדק בפרופלור מזגן. מכיוון שאין להשיג חדש, הדביק אותו ועד כה הכל בסדר. בחור חרוץ - מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל י, פתח תקווה.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון נזילה מסיבית ממזגן עילי בעל 2 וחצי כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היינו מאוד, מאוד, מאוד מרוצים. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית, מסודרת ואחראית. המחיר היה הוגן ובעצם בכל הפרמטרים הוא היה מצוין. איך שראיתי את הדירוג שלו אמרתי 'מה הסיכוי שאני אוכל להזמין אותו' והנה זה הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי יעקובוביץ, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
סידור צינור במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא אדם ישר, אמין ,הגון והכל עובד. הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני הוטרר, פתח תקווה.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ גז עודף במזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עמנואל עלה לגג בשביל למצוא למה המזגן לא מקרר כמו שצריך וראה שיש עודף גז, ומיד סידר את זה. הוא היה אחלה, עשה רושם מקצועי, נתן שירות טוב והיה הוגן מבחינת המחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מקס ביכובסקי, פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן.
חוות דעת:
חשבתי להחליף מזגן ולכן התקשרתי כדי לקבל יעוץ. עמנואל ענה לי ואמר שיש דרך לפתור את הבעיה במזגן ושאין צורך במזגן חדש. דרך הטלפון הוא הסביר לי מה לעשות והבעיה נפתרה. ממש מדהים!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק לוי, אזור.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, מאוד נחמד, אדיב, הגיע מהר ופתר הכל במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי יעקב, רמת השרון.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא בדק את המזגן, אמר שאין ברירה ושצריך להחליף מזגן אך הוא לא יכול להתקין לי מזגן אחר. אם הוא היה מתקין מזגן אולי הייתי חוסך את עלות הביקור. אם הייתי יודע את זה מראש לא הייתי מזמין אותו. הוא עשה עבודה מקצועית סך הכל. לדעתי חשוב לציין אם קיימות מגבלות מקצועיות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דוד גוסיאטינסקי, בת ים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא חימם.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק