מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.81
מחיר 9.36
איכות 9.79
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני כהן, פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון סדק בפרופלור המזגן.
חוות דעת:
קודם כל היה זמין בקיץ הבוער. איתר את התקלה, סדק בפרופלור מזגן. מכיוון שאין להשיג חדש, הדביק אותו ועד כה הכל בסדר. בחור חרוץ - מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני הוטרר, פתח תקווה.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ גז עודף במזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עמנואל עלה לגג בשביל למצוא למה המזגן לא מקרר כמו שצריך וראה שיש עודף גז, ומיד סידר את זה. הוא היה אחלה, עשה רושם מקצועי, נתן שירות טוב והיה הוגן מבחינת המחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל י, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון נזילה מסיבית ממזגן עילי בעל 2 וחצי כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היינו מאוד, מאוד, מאוד מרוצים. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית, מסודרת ואחראית. המחיר היה הוגן ובעצם בכל הפרמטרים הוא היה מצוין. איך שראיתי את הדירוג שלו אמרתי 'מה הסיכוי שאני אוכל להזמין אותו' והנה זה הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב הרשקוביץ, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי שלא קירר כמו שצריך, ותיקון של מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד מקצועי ואדיב, המחיר שהוא גבה לטעמי היה מעט יקר אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים ק. פתח תקווה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון שלטים.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מקס ביכובסקי, פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן.
חוות דעת:
חשבתי להחליף מזגן ולכן התקשרתי כדי לקבל יעוץ. עמנואל ענה לי ואמר שיש דרך לפתור את הבעיה במזגן ושאין צורך במזגן חדש. דרך הטלפון הוא הסביר לי מה לעשות והבעיה נפתרה. ממש מדהים!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית שורץ, רמת גן.
אשרור: 20/08/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היתה סתימה במזגן בשל פיח שהצטבר והמזגן נטף מים. התיקון היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי שור, רמת גן.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא אדיב, מקצועי, מדויק בזמנים והמחיר הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון אינשטין קדוש, ירושלים.
משוב: 09/08/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית ד. הרצליה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי ישן של חברת אלקו שלא מקרר.
חוות דעת:
בדק את המזגן במהירות ואמר שיש דליפת גז שההשקעה בתיקון שלה לא כדאית ושעדיף להחליף את המזגן. הוא היה אצלנו מספר דקות ספורות בלבד מה שנתן תחושה שהוא לא היה מספיק יסודי וגבה על כך מחיר ביקור. בנוסף, הוא לא תיקן את הדליפה ואולי יכול היה לברר יותר פרטים בטלפון ולחסוך את הביקור.
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק