מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.69
מחיר 9.30
איכות 9.64
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי ח. גני תקווה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי ומזגן נוסף והכנתם לקיץ.
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה נהדרת! עמנואל הגיע בדיוק בזמן שקבענו, בדק מזגן מרכזי ומזגן נוסף, והכינם לבוא הקיץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליה לאור, גני תקווה.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת 5 מזגנים של חברת אלקטרה, חלק מיני מרכזי, חלק אינוונטר וחלק רגילים, שכלל ניקוי פילטרים ותיקון של שני מזגנים מתוכם, שכלל החלפת פילטרים.
חוות דעת:
הוא היה טוב! עמד בלוח זמנים ועשה את כל מה שהבטיח והדברים עובדים מאז והכל בסדר. העבודה לא הייתה זולה, אבל אני לא יודעת באמת לעמוד את זה כי לא עשיתי השוואה. הוא בא פעמיים- בפעם הראשונה הגיע לביקור ובדק את כל המזגנים וניקה הכל. בפעם השנייה בא והיא פילטרים חדשים, ניקה והרכיב בשני מזגנים מיני מרכזי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף שטרנברג, קרית אונו.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, פתר את הבעיה ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתן שערבני, קרית אונו.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה ומקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בן אדם תותח ממש משכמו ומעלה. הוא נותן שירות טוב, היה אמין בלי שקרים, אמר ישר מה הבעיה וטיפל בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי כהן, חולון.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן שלא חימם.
חוות דעת:
בחור אחראי מאוד. מקצועי, סבלני, אמין, שירותי והגיע בזמן. איתר את הבעיה ותיקן אותה. הוא מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק לוי, אזור.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, מאוד נחמד, אדיב, הגיע מהר ופתר הכל במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי יעקב, רמת השרון.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא בדק את המזגן, אמר שאין ברירה ושצריך להחליף מזגן אך הוא לא יכול להתקין לי מזגן אחר. אם הוא היה מתקין מזגן אולי הייתי חוסך את עלות הביקור. אם הייתי יודע את זה מראש לא הייתי מזמין אותו. הוא עשה עבודה מקצועית סך הכל. לדעתי חשוב לציין אם קיימות מגבלות מקצועיות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דוד גוסיאטינסקי, בת ים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא חימם.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמעון נמני, ראשון לציון.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ושירותי, מחיר ממש סביר והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ליבוביץ, יהוד.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד וקבל במזגן מיני מרכזי ישן.
חוות דעת:
הוא הגיע כדי לתקן את המזגן, המזגן עבד אך לא קירר, הוא החליף את לוח הפיקוד והתקלה לא נפתרה, הוא המשיך לנסות לבדוק מה התקלה, אמר שצריך להחליף את הקבל ועשה את ההחלפה. אמרתי לו שאם הקבל זו הבעיה אז שיחזיר את לוח הפיקוד והוא אמר שלא כי לוח הפיקוד גם חלק מהתקלה לדעתו. המחיר היה גבוה ממה שקבענו וגם ביחס לחלקים שהחליף בסופו של דבר. לאחר חצי יום ראינו שהקירור חלש מאוד ולא חזר לקרר כמו שצריך. צלצלתי אליו וביקשתי יחזור לתקן, הוא הביע נכונות בהתחלה וגם התחייב לחזור לתקן אם הבעיה לא תיפתר אך ניסיתי כמה פעמים לקבוע איתו והוא לא מגיע.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
6
יחס
6
תגובת העסק:
ביצעתי את עבודתי במקצועיות ונאמנות. לאחר איבחון והחלפת כרטיס אלקטרוני התברר שישנה תקלה נוספת במנוע פן מאייד שלא ניתן היה לאבחן בזמן שהפיקוד תקול. לקחתי מהלקוח מחיר נמוך יותר מהמחירון. לגבי הגעתי, הלקוח היה אמור לחזור אליי לאחר תיאום עם השוכר שלו ולמרות שלא חזר אליי נסעתי למקום לאחר יומיים והוא היה סגור. הלקוח עד היום לא חזר עליי.
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק