מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.64
מחיר 9.44
איכות 9.79
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עפר מוסטיגמן, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע תוך 45 דק' ולקח מחיר זהה לזה שדרש בטלפון. הצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז גביש, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
ליאור היה בעל יחס טוב, לא סיכמנו על מחיר מראש וטיפה הופתעתי אבל המחיר היה בסדר, מקצועי, הגיע עם עוד שני עובדים לפרק ולהתקין מאוורר תקרה, ניסה לסדר גוף תאורה שהבהב ואמר מראש שאולי הטיפול לא יעזור ובסוף החלטתי להחליף את הגוף תאורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן פלדמן, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
טיפול בקו חשמל ראשי שהתלקח והחלפת מהדק.
חוות דעת:
ליאור היה מותק הוא ממש 10! הוא היה מוכן להגיע במהירות לקריאה דחופה בשעות הערב, הוא הגיע תוך 20 דקות, ביצע את העבודה ואנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה סלע, תל אביב.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מונה חשמל.
חוות דעת:
הוא החליף לי מונה חשמל. הוא הגיע בזמן, היה סופר מקצועי, אדיב והגון. מגיע לו את הציון המירבי בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו שוורצמן, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה והתקנת שקעים חדשים.
חוות דעת:
היה סבבה. הם הגיעו בזמן מתי שקבענו, עשו עבודה טובה ועשו כל מה שרציתי. הם היו מקצועיים ונחמדים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח פרידמן, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי וואהל, תל אביב.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש ומנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, מקצועי, בהתחלה ניסה לתת לי ייעוץ טלפוני ואז הגיע בעצמו, תיקן את הבעיה והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני פרי, תל אביב.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה סבבה, אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוני שורץ, תל אביב.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים והחלפת 6 נורות בספוטים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין ממש! היחס היה מצוין והזמינות הייתה מידית. ביצע עבודה טובה ומקצועית. רק איחר קצת אבל הודיע על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ג. תל אביב.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 17/11/2018
תיאור השירות:
סידור מתגים וחיבור שקע כפול.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק