מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שוקי
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.68
מחיר 8.57
איכות 9.15
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגל ברדה, כפר סבא.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן עילי.
חוות דעת:
שוקי היה בסדר, הגיע ובדק את המזגן, אמר שהוא מקולקל ואין איך לתקן וגבה תשלום רק על ביקור. טכנאים אחרים אמרו שיכול להיות שכן אפשר לפתור את התקלה אבל אין לי מספיק ידע בנושא.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
סופיה קולוט, כפר סבא.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
שוקי היה מעולה! מבחינת יחס, זמנים ועבודה הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי חנדלי, רעננה.
אשרור: 05/02/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
ניסיון כפול לתיקון נזילה של מזגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השוכר בזבז שעות עבודה רבות להגיע מהעבודה לרצף התקונים. מתקן המזגן פשוט שטף את האבק בצינור לחץ-עבודה של 10 דקות. שוקי פספס בגדול וגרם לנו להוצאה מיותרת.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
7
יחס
8
2
כללי
גירסאות
בועז כץ, כפר סבא.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פורת, רעננה.
אשרור: 25/12/2017
משוב: 08/10/2017
תיאור השירות:
תיקון של בעיית ריח במזגן. כלל פתיחה של סתימה.
חוות דעת:
היתה לנו בעיה כמה זמן, הוא הגיע וזיהה את מקור הבעיה ופתר אותה. היינו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גרינברג, רעננה.
אשרור: 06/12/2017
משוב: 31/08/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן עקב נזילה
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה. אבל ממה שהבנתי הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
10
כללי
גירסאות
ירון מ. כפר סבא.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 21/08/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במזגן ובתעלות כולל ניקיון במזגן עילי של חברת טורנדו 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. אדם מאוד מקצועי, מסור, אמין, המחיר שלקח היה מאוד סביר לעבודה שביצע ולעונה. למרות שהיה שישי לקראת סוף היום, הוא הגיע תוך כמה דקות מהזמן שדיברנו. מומלץ ביותר מבחינתי. המזגן חזר לתפקד כחדש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון כהן, כפר סבא.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 30/07/2017
תיאור השירות:
בדיקה וניקיון יסודי למזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא ממש נחמד, הגיע ביום שישי, שזה לא מובן מאליו, תיקן את מה שהיה צריך והיה ממש בסדר. הוא עשה בדיקה וניקיון יסודיים, למרות שזה מזגן ישן הוא אמר שממש לא כדאי להחליף אותו, אלא פשוט לתחזק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל בן חור, כפר סבא.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 02/08/2017
תיאור השירות:
החלפת מנוע של ונטה במזגן עילי של תדיראן, 2 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה! קודם כל הוא היה מאוד שירותי וגם המחיר היה מאוד סביר ואפילו זול. הוא ביצע את העבודה כמו שצריך ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני ריבקין, רעננה.
משוב: 28/09/2017
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק