מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.48
איכות 9.79
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל טלמון, חולון.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה וסידור שקע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בא בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי אלבוים, חולון.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של 2 גופי תאורה ותיקון שקע חשמל.
חוות דעת:
חיים הוא בעל מקצוע רציני, יסודי ואיכותי. ניכר שהוא מקפיד על הפרטים הקטנים. שביעות רצון הלקוח חשובה לו ולכן הוא משתף ומתייעץ עם הלקוח לגבי החלטות אסתטיקה. כמו כן הוא מקפיד על ניקיון העבודה. בהחלט בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו, עבודה מקצועית, נחמד מאוד, זמינות טובה, הגיע בזמן, וגם המחיר היה בהחלט סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער רם, ראשון לציון.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע חדש.
חוות דעת:
הוא אחלה, עשה עבודה נקייה, נראה אמין. הייתי מרוצה ממנו, בחור נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורינה ישילרמק, אשדוד.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
התקנת שישה גופי תאורה והחלפת שלושה שקעים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור עשה מה שביקשתי. הוא מקצועי, אדיב ושירותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד פרידלנסון, נתניה.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
התקנת שקע בחשמל מרכזי ותיקון מפסק של מכונת חיתוך.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור מלול, חולון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמלי.
חוות דעת:
חיים היה ממש אחלה מכל הבחינות. הגיע בזמן, הסביר על מה שהוא עושה והתקשר אחרי זה לראות שהכל בסדר. היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דונה אשכנזי, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים, הוא היה אחלה. הוא הגיע מהר ותיקן, הוא מקצועי והסכום שלקח סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילונה פולנסקי, בת ים.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! חיים עשה את העבודה בצורה טובה ביותר, לא הקטין ראש, בדק דברים, טיפל בבעיה ונתן טיפים להמלצות לעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי גלפרין, בת ים.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנה של מנורה גדולה בסלון והתקנת זרוע לטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה שלקחה יותר זמן מהרגיל כי היה חלק שלא הראתי לו בהתחלה והוא היה צריך לעשות עבודה כפולה. בנוסף הייתה לי זרוע לטלוויזיה שהייתי צריך להתקין, הוא עשה את זה בחינם והתעקש לא לקחת תשלום נוסף למרות שכל הסיפור היה מאוד ארוך, מעל שעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי דדון, חולון.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר, היה מאוד אדיב, עלה על הבעיה ופתר אותה מיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק