מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.79
מחיר 9.54
איכות 9.82
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זיוה אגמי כהן, בת ים.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, תיקון שקעים ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות סך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעמן הלוי, בת ים.
אשרור: 29/08/2020
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של ניתוק כללי של אחד החדרים.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! חיים הגיע בזמן, גילה מקצועיות ושליטה בחומר, התנהג למופת וגבה מחיר הוגן. הסביר מה קרה ואיך להימנע מתקלה חוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה אופנציה, חולון.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי ואספקת כבל מאריך.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הגיע הכי מהר שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ש. חולון.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר קיר.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור, עשה את העבודה והיה נראה לי מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר זהבי, חולון.
משוב: 08/07/2020
חוות דעת:
ממליצה בחום על חיים! הגיע במהירות, אדם נחמד מאוד! ישר והגון, תיקן את התקלה ביסודיות. בטוח אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה אביב, חולון.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה נהדר! איש מקצועי מאוד ואדיב. הגיב במהירות, הגון מאוד ומקצועי מאוד. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור מלול, חולון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמלי.
חוות דעת:
חיים היה ממש אחלה מכל הבחינות. הגיע בזמן, הסביר על מה שהוא עושה והתקשר אחרי זה לראות שהכל בסדר. היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דונה אשכנזי, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים, הוא היה אחלה. הוא הגיע מהר ותיקן, הוא מקצועי והסכום שלקח סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילונה פולנסקי, בת ים.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! חיים עשה את העבודה בצורה טובה ביותר, לא הקטין ראש, בדק דברים, טיפל בבעיה ונתן טיפים להמלצות לעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי גלפרין, בת ים.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנה של מנורה גדולה בסלון והתקנת זרוע לטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה שלקחה יותר זמן מהרגיל כי היה חלק שלא הראתי לו בהתחלה והוא היה צריך לעשות עבודה כפולה. בנוסף הייתה לי זרוע לטלוויזיה שהייתי צריך להתקין, הוא עשה את זה בחינם והתעקש לא לקחת תשלום נוסף למרות שכל הסיפור היה מאוד ארוך, מעל שעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק