מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.63
מחיר 9.56
איכות 9.86
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יהודה זרין ראד, כפר סבא.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין! בין האנשי מקצוע הטובים שיצא לי לפגוש ולאו דווקא בתחום המזגן. הוגן במחיר, מקצועי ונותן שירות עם חיוך וסבלנות. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דן עזרא, כפר סבא.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע ומדחס במזגן רגיל.
חוות דעת:
עשר מכל הבחינות! הוא נתן מחיר טוב, הגיע בזמן והיה נחמד מאוד ואדיב. בהתחלה חשב שהעבודה תהיה גדול יותר וכשהבין שרק היה צריך לייצב את החלקים במזגן הוא הוריד לי מהמחיר שקבענו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמיה תנמי, כפר סבא.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה ומילוי גז במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת! אין ספק שהוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי גולדשמידט, הוד השרון.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה מאלירן, הסכים להגיע בשעה לא נוחה, עשה עבודה יסודית ויפה, נעים הליכות, עשה רושם שהוא בן אדם מקצועי, בעל מקצוע טוב ביותר ויצאנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלה הראל, כפר סבא.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור קרוע במזגן ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד דנה, כפר סבא.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל תדיראן.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה, היה מקצועי והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לובק, הוד השרון.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 פיוזים ביחידה הפנימית של מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סופר מקצועי! ישר הבין מה התקלה, המחיר ממש הוגן, הגיע אליי ב 20:00 בערב יום חמישי ולפני חג וממש הציל אותי. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס אריאל פז, הוד השרון.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור, עמד בזמנים והיחס היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי קרני, הוד השרון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי שני מזגנים של אלקטרה כולל מזגן קטן בחדר שינה ובינוני בסלון.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי! הוא היה בסדר גמור, גם ניקה את הרטיבות והליכלוך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שושנה שפיר, כפר סבא.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי עובש במזגן עילי 1 כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלירן מקסים, חמד של בחור. הכל טוב מבחינת אמינות, מקצועיות והגינות. חשבנו שיש עוד משהו והתקשרנו אליו, חזר ישר ובדק הכל. בחור נעים וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק