מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.83
מחיר 9.73
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונן שמיר, תל אביב.
אשרור: 23/10/2018
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
תיקוני צבע בתקרה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! המלצה חמה לאיש מקסים ושירותי מאוד! הוא הגיע בזמן וביצע עבודה מעולה בזמן ובמחיר שנקבע, היה הוגן לחלוטין במחיר ומעולה בביצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד ע. תל אביב.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת הזזה שהתפרקה מהקיר, תליית מדף על קיר גבס ועוד כמה עבודות קטנות.
חוות דעת:
השירות של ניסים במהלך העבודה וגם התקשורת לפני העבודה היתה מעל ומעבר. ממש כיף לעבוד מול בעל מקצוע כזה שירותי. גם עמד בתימחור המקורי שהציע למרות שהעבודה בפועל לקחה קצת יותר זמן. בהחלט הבעל מקצוע אליו אפנה מעכשיו לכל עבודות תחזוקה ושיפוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ק. תל אביב.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
שיפוץ קל בתקרה בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה! רוב התקשורת שלי מולו הייתה בוואטסאפ. הוא הגיע, שלח תמונה מה התיקון והסביר לגבי הצבע. היה מאוד נחמד. העלות יותר מסבירה, הייתי מרוצה מהמחיר ומהשירות. גם התקשורת מולו הייתה טובה וגם התוצאה הסופית טובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין כ., תל אביב.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מדיח של חברת קנדי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. עשה עבודה כמו שצריך במחיר סביר יחסית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר פורשפן, תל אביב.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקוני גבס בתקרה בחדר שינה.
חוות דעת:
מרוצה ממנו מאוד. הוא נחמד, הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה ביבי, תל אביב.
משוב: 26/04/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפעת י. תל אביב.
אשרור: 01/02/2018
משוב: 30/10/2017
תיאור השירות:
תיקון משקוף דלת וטיפול במכונת כביסה.
חוות דעת:
פשוט נהדר! מעולם לא ניתקלתי באדיבות ובמקצועיות כזאת. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל שמעון, תל אביב.
משוב: 25/02/2017
תיאור השירות:
החלפת המפסק של דוד החשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מצוינת ונתן יחס ושירות מעולים. הוא עמד בזמנים, המחיר היה זול יחסית לאנשים אחרים שדיברתי איתם, ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור שירן, יהוד.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים, הדבקת אסלה לרצפה וצביעת מקלחת עם עובש.
חוות דעת:
היה נהדר! הייתי מרוצה מהעבודה, עבד יותר ממה שחשבתי שיצטרך. הגיע בזמן שאמר שיגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה סוסתיאל, אור יהודה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת הזזה של ארון.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא הכי טוב שאפשר לקבל, מקצועי מאוד, זריז והשקיע המון, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק