מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רז
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.87
מחיר 9.71
איכות 9.89
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רעי פת, תל אביב.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
איטום גגון מעל חלון מטבח בעזרת סנפלינג.
חוות דעת:
בסך הכל היה מאוד נחמד, אדיב, עשה מהר את העבודה, מבחינת תיאום ציפיות זה היה מעולה, אמר מראש לגבי הציפוי שלא יודע אם יעזור, העבודה נראית יסודית ועמד במחיר שהציע מלפני חצי שנה כשדיברתי איתו בפעם הראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי יאנוס, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
בסדר גמור.מקוצעי מאוד תיקן את ואיתר התקלה בצורה מקצעוית כמו שצריך
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה הירסטון, תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
החלפת רשתות בשני חלונות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא, תיקן מהר ובצורה יעילה. הוא היה מצוין מבחינה מקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי כהן, תל אביב.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות קרועות של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם רייזה, תל אביב.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס רגיל ותיקון מנגנון בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קבעתי איתו והוא הגיע בדיוק בזמן, הוא הגיע עם עוד בחור והם היו שקטים, נעימים, מקצועיים, אמר שזה ייקח 20 דקות ותוך 20 דקות הם סיימו ואפילו ניקו אחריהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד הררי, תל אביב.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 22/03/2018
תיאור השירות:
סגירת פינת כביסה בעזרת אלומיניום.
חוות דעת:
העבודה בוצעה לשביעות רצוני. הם הגיעו בזמן ועשו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר האוזר, תל אביב.
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
יש לנו תריס חשמלי בסלון. יום לפני ערב פסח התריס נתקע ולא יכולנו לסגור אותו. התקשרנו אליו והוא הגיע יום למחרת כמה שעות לפני החג. הוא עבד קשה והצליח לתקן את התריס. הוא היה מקסים. הוא עשה עבודה איכותית במחיר מעולה. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי וינגרט, תל אביב.
אשרור: 10/11/2017
משוב: 19/09/2017
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רחל כהן, רעננה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ס. באר יעקב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון שתקוע של אמבטיה.
חוות דעת:
דבר ראשון מה שקנה אותי אצל רז זה שהוא אמר לי כבר בטלפון שהוא לא רוצה להכניס אותי להוצאות מיותרות, הוא נתן לי ייעוץ טלפוני ואמר לי בדיוק מה לעשות ומה לקנות. בסופו של דבר אמרתי לו לבוא כי אני לא הצלחתי לבד. מעבר לזה שהוא בחור מאוד נחמד ואדיב, הוא עבד פה שעתיים כדי לנסות לפתוח את החלון בלי לשבור אותו ובלי להוציא חלקים. הוא הגיע בערב חג והיה זמין, אין דברים כאלה. גם מבחינת המחיר שלקח, זה בדיוק מה שהוא אמר בטלפון ולא גבה שקל נוסף. הוא היה מאוד מקצועי ועשה עבודה מצוינת. אם היה אפשר לדרג יותר מ10 הייתי מדרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק