מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.74
מחיר 9.56
איכות 9.66
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ניר, גדרה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלט וכרטיס למזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והוא היה ממש אחלה. הוא עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה ממנו. קניתי את החלקים למזגן בעצמי כך שלא היה צורך לגבות על כך עלות רק על ההרכבה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל הנדלסמן, גדרה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידה פנימית במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה ותיקון תקרת גבס.
חוות דעת:
הטכנאי הוזמן בעקבות נזילת מים מהמזגן הישן. בהמלצתו הוחלפה היחידה הפנימית ותוקנה תקרת הגבס. החלפת המזגן בוצעה היטב. אין לי ידע מקצועי להעיד אם לא ניתן היה לתקן את המזגן הישן. היחס היה מאד מנומס ואדיב, הסביר מה הוא מציע לעשות ומדוע. עבד בצורה מסודרת וניקה את האיזור בסיום העבודה. בגלל אופי העבודה אלירן הגיע מספר פעמים ובכל הביקורים שנקבעו תמיד לתחילת היום, ובכולם הוא איחר במספר שעות. תיקון התקרה נעשה בחיפזון והצבע התקלף באותו היום. כשהודעתי, אלירן הציע לבוא לתקן, כלומר לא התחמק מאחריות, אך דרוש תיאום נוסף והמתנה נוספת.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תומר פרץ, גן יבנה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 4.5 כח סוס של חברת אלקו הייטק.
חוות דעת:
היה מעולה, בחור נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איילת ע. גדרה.
אשרור: 01/08/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח בקרה וניקוי פנימי במזגני אלקטרה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר ג. גן יבנה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
אלירן היה נפלא. הוא הגיע לסדר את המזגן, בדק אותו וראה שצריך להחליף פיוז. הייתה פדיחה קטנה ולא היה לו את הפיוז הספציפי שצריך אז הוא אמר שבמקום שילך ויחזור וזה ייקח זמן הוא הסביר לי בדיוק לאיזו חנות ללכת ואיזה פיוז לקנות, כמובן שגם הסביר לי איך להתקין הכל. הוא ממש יצא מלך. אלירן בן אדם פשוט נחמד והוא באמת משתדל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרה פוקס, גדרה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע במזגן מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא בא די מהר, זיהה את הבעיה מהר מאוד ופתר אותה מהר. מה צריך יותר מזה?
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור בן סימון, משמר דוד.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן בממד.
חוות דעת:
ממליצה בחום! הוא אמין ועובד בצורה נקייה, אני ממליצה עליו לחברים. פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן אברהמי, גן יבנה.
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בחור אדיב, נחמד, זמין מאוד והמחיר מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סנדור, גדרה.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מפוצל שלא קירר.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי במיוחד בשעת לילה מאוחרת, בדק את המזגן והמליץ לי מה לעשות לאחר שאיתר את התקלה, למחרת שלח אותי לחנות ברחובות לקנות את החלף והדריך אותי על אופן ההחלפה טלפוני. על כל זה לא לקח אגורה...הוא היה מעולה, אדיב, מקצועי ואמין ביותר!! ממליץ בחום לפנות אליו על כל תקלה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל הללי, גן יבנה.
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן LG שקיצר את כל הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! בהתחלה חשב שמדובר בלוח ההתנעה של המזגן והחליף אותו, אבל לאחר כמה דקות שנשאר לוודא שהמזגן עובד והכל תקין- שוב קפץ החשמל. מיד חזר לעבודה ומצא שמדובר בחוט שרוף שמקצר הכל. בתום העבודה לא הסכים לקחת כסף עבור לוח ההתנעה, למרות שכבר החליף אותו, ולקח רק עבור ההגעה והתיקון של החוט השרוף! היה באמת עשר! אין ספק שאקרא לו שוב בעת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק