מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.73
מחיר 9.53
איכות 9.67
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון לב, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קונקטור במזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מאלירן. הוא היה מאוד זמין, הגיע באותו יום ועשה עבודה מעולה. הוא אחלה בן אדם שנותן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל גולדנברג, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש מחברת טורנדו אחד כוח סוס.
חוות דעת:
השירות שלו היה אש! הוא היה זמין, לקח מחיר טוב, היה מקצועי ונחמד. הייתי מרוצה ממש והייתי לוקח אותו שוב. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ישראלי, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן שהתקלקל במזגן חדש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. הוא הגיע זריז, עשה עבודה מצויינת, נקייה והוגנת מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה אידלמן, רחובות.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במזגן מיני מרכזי תדיראן.
חוות דעת:
בחור נהדר! הוא הגיע מהר ובזמן, עשה עבודה מעולה ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ג. רחובות.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי חדש במקום ישן.
חוות דעת:
מתחת לכל ביקורת. בחר מזגן שלא מתאים לגודל הדירה, והמשיך בהתקנה לקויה ומלאה באילתורים וקיצורי דרך. היה אצלנו 5-6 פעמים במשך חודש, והעבודה עוד לא הסתיימה. רצה תוספת תשלום בדיעבד, למרות שלא אמר כלום מראש. השתמש במרכזיה של המזגן הקודם שלא מתאימה למזגן החדש, התקין את המדחס באופן לקוי ולא בטיחותי, ובנוסף פגע לנו ברצפת הפרקט ובדלת. הוריד כל הזמן את הטמפ' ל-16 מעלות כדי להוכיח שהמזגן מקרר, ולא עמד במילתו שיחזור עם מד טמפ' למדידה מדויקת ושישלח לנו אחריות מתקין בכתב.
איכות
4
מחיר
6
זמנים
3
יחס
6
4
כללי
גירסאות
יובל שושני, גני יוחנן.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר,הוא הגיע בזמן והיה נחמד. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירן צבר, נס ציונה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
אלירן מאוד נחמד. הוא הגיע פעם אחת לאבחן את התקלה בדוד שעשה קצר חשמלי ולא לקח כסף על הביקור (ניקה אבנית ואיתר נזילה שמקורה בדוד עצמו ולא ניתן לפתור בעזרת החלפת מכלול פלאנג׳ תרמוסטט/שסתום פורק לחץ). הוא הגיע בפעם השניה לבצע את העבודה של החלפה לדוד חדש. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי מאוד. לגבי המחיר - יש באתר טווח מחירים נמוך יותר ממה שאלירן גבה (אך ייתכן וההבדל נובע מנפח הדוד). בסך הכל מאוד מרוצה ובעתיד איעזר בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע מ. בית אלעזרי.
משוב: 23/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור,לעת עתה נראה שהצליח להתגבר על הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סתו ר. רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ל, ראשון לציון.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מעכשיו לעכשיו, עשה עבודה מהירה, אמר אמת והיה אדיב, ושירותי. התקלה לא תוקנה כי הלך הכרטיס והוא לא גבה כסף על הביקור. בנוסף, לאחר מכן הוא התקשר לראות אם הסתדרנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק