מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.79
מחיר 9.57
איכות 9.75
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון לב, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קונקטור במזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מאלירן. הוא היה מאוד זמין, הגיע באותו יום ועשה עבודה מעולה. הוא אחלה בן אדם שנותן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל גולדנברג, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש מחברת טורנדו אחד כוח סוס.
חוות דעת:
השירות שלו היה אש! הוא היה זמין, לקח מחיר טוב, היה מקצועי ונחמד. הייתי מרוצה ממש והייתי לוקח אותו שוב. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ישראלי, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן שהתקלקל במזגן חדש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. הוא הגיע זריז, עשה עבודה מצויינת, נקייה והוגנת מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן מיני מרכזי ישן, אספקת מזגן חדש מיני מרכזי בעל 4 כ"ס של חברת תדיראן והתקנתו.
חוות דעת:
הוא היה עשר! עשה בדיקה מקדימה, נתן הצעת מחיר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליזה מזרחי, בת ים.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן בסלון של חברת אלקטרה ותיקון 2 מזגנים בחדרים וכיול שלטים, כולל אספקת והבאת שלט חדש.
חוות דעת:
היה סבבה לגמריי, הוא היה ממש אחלה, ממש מקצועי. מי שהיה לפניו לא הצליח לטפל בבעיה והוא ישר עלה על הבעיה ותיקן אותה. הוא היה נחמד והמחיר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן שפירא, רחובות.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון שלושה מזגנים של חברת אמקור כולל החלפת כפתור והוצאת ברזל.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, עשה עבודה רצינית, מקצועית, מהירה והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי לרר, מודיעין.
משוב: 21/04/2020
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ת. ירושלים.
משוב: 26/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר בן עמי, ראשון לציון.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת שלט של מזגן.
חוות דעת:
אלירן היה מדהים, הוא ראה את המזגן ואמר שאין צורך לתקן, גבה תשלום רק על הביקור ואמר לנו להחליף בטריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן צבר, נס ציונה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
אלירן מאוד נחמד. הוא הגיע פעם אחת לאבחן את התקלה בדוד שעשה קצר חשמלי ולא לקח כסף על הביקור (ניקה אבנית ואיתר נזילה שמקורה בדוד עצמו ולא ניתן לפתור בעזרת החלפת מכלול פלאנג׳ תרמוסטט/שסתום פורק לחץ). הוא הגיע בפעם השניה לבצע את העבודה של החלפה לדוד חדש. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי מאוד. לגבי המחיר - יש באתר טווח מחירים נמוך יותר ממה שאלירן גבה (אך ייתכן וההבדל נובע מנפח הדוד). בסך הכל מאוד מרוצה ובעתיד איעזר בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 168 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק