מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.80
מחיר 9.60
איכות 9.74
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון לב, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קונקטור במזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מאלירן. הוא היה מאוד זמין, הגיע באותו יום ועשה עבודה מעולה. הוא אחלה בן אדם שנותן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל גולדנברג, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש מחברת טורנדו אחד כוח סוס.
חוות דעת:
השירות שלו היה אש! הוא היה זמין, לקח מחיר טוב, היה מקצועי ונחמד. הייתי מרוצה ממש והייתי לוקח אותו שוב. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ישראלי, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן שהתקלקל במזגן חדש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. הוא הגיע זריז, עשה עבודה מצויינת, נקייה והוגנת מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סתו ר. רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ל, ראשון לציון.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מעכשיו לעכשיו, עשה עבודה מהירה, אמר אמת והיה אדיב, ושירותי. התקלה לא תוקנה כי הלך הכרטיס והוא לא גבה כסף על הביקור. בנוסף, לאחר מכן הוא התקשר לראות אם הסתדרנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל הנדלסמן, גדרה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידה פנימית במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה ותיקון תקרת גבס.
חוות דעת:
הטכנאי הוזמן בעקבות נזילת מים מהמזגן הישן. בהמלצתו הוחלפה היחידה הפנימית ותוקנה תקרת הגבס. החלפת המזגן בוצעה היטב. אין לי ידע מקצועי להעיד אם לא ניתן היה לתקן את המזגן הישן. היחס היה מאד מנומס ואדיב, הסביר מה הוא מציע לעשות ומדוע. עבד בצורה מסודרת וניקה את האיזור בסיום העבודה. בגלל אופי העבודה אלירן הגיע מספר פעמים ובכל הביקורים שנקבעו תמיד לתחילת היום, ובכולם הוא איחר במספר שעות. תיקון התקרה נעשה בחיפזון והצבע התקלף באותו היום. כשהודעתי, אלירן הציע לבוא לתקן, כלומר לא התחמק מאחריות, אך דרוש תיאום נוסף והמתנה נוספת.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אולג רוזין, נס ציונה.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן קיים והתקנת מזגן חדש של חברת תדיראן, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עמד בלוח זמנים, המחיר שגבה היה סביר, עשה עבודה יפה מאוד ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנעד טנא, רחובות.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים רגילים.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי מאלירן הייתה טובה מאוד, הוא היה מהיר ויעיל. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שורץ שלמה shwartzs, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מזגן עילי בעל 3 וחצי כוחות סוס של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה עשר! ענה לי באדיבות, בא, בדק ולא הלך עד שראה שסידר את התקלה, הגיע בזמן, נתן שירות מדהים ונתן תחושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גודי שמיני, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל מחברת ELECTRA בעל 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אלירן בחור חבל על הזמן! הוא עובד מקצועי ואחלה גבר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 154 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק