מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.63
מחיר 9.72
איכות 9.69
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 83 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מתן בן דוד, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עילאיים חדשים ופינוי מזגן ישן
חוות דעת:
הכל עשיתי מולו בטלפון ובכלל לא הייתי בבית. הוא היה מאוד נחמד כשהתקשרתי אליו. הוא עשה כל מה שביקשתי בצורה נקייה ומהירה, ולא לקח יותר כסף על דברים נוספים שהוא עשה, כמעט והרגשתי לא נעים כי אם הוא היה מבקש הייתי מוכן אפילו לשלם יותר! טווח הזמנים שהביא לי להגעה היה מעט רחב, היה עם זה טאקל קטן אבל זה לא הפריע לי בכלל. אני מאוד מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור כרמון, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! נגיע לעשות עבודה אצל אמא שלי, לקח מחיר סביר מאוד, הדבר היחיד הוא שהיא התלוננה שהאיר אחריו לכלוך, אבל היה אדיב, שירותי מקצועי, עזר לה מאוד מבחינת התשלום מול הספק הרישמי, אני מרוצה מאוד ונתן שירות מקצה לקצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה ליפסקין, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת חוטי חשמל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אחד ויחיד! הגיע אליי איש מזגנים לפני שלומי ואמר לי שאני צריכה להחליף מדחס או מזגן בעלות מאוד גבוהה כששלומי הגיע הוא נתן לי שירות מצוין, בחור מנומס אין לי מילים להגיד. הוא הגיע מיד, אבחן את הבעיה מהר ולקח מחיר הוגן. הגיע עם כל הכלים הנדרשים, ממליצה עליו בענק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמי סירואה, ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס שנרכש באופן עצמאי.
חוות דעת:
מדובר בעבודה מורכבת, שכן מדובר בקדיחה של קיר רחב מאוד 80 ס"מ בבית ערבי. המחיר והעבודה היו מעולים, ראוי לכל המחמאות שקיבל עד כה, זמין, אדיב, הוגן ומקצועי. כיף לעבוד עם אנשי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל כהן, ירושלים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
היה מדהים! שלומי והעובד שלו עשו עבודה יעילה, נקייה, אסתטית ומהירה. בלי עיכובים מיותרים תוך התחשבות בפדנטיות שלי. מבירור משווה המחיר היה הולם למה שהם עשו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר חדד, הוד השרון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא אחלה לגמרי! שלומי עשה עבודה טובה, פתר לי את התקלה, בא בזמן ונתן מחיר מעולה. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה רוטשילד, ירושלים.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן רגיל מחברת ביו פמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע ביום של פקקים וכבישים חסומים, עשה את העבודה כמו שצריך, נתן מחיר סבבה ואפילו רצה לנקות אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי אורעד, מבשרת ציון.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס ובדיקת שני מזגנים נוספים.
חוות דעת:
אנחנו יצאנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רן יפרח, ירושלים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא בחור נעים ומקצוען, חשוב לו גם להסביר ללקוח את התקלה, לתת טיפים ולתקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן לייבלין, ירושלים.
משוב: 05/02/2020
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק